קניית עוקבים היא פעולה מאד מבוקשת ופופולרית בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא כי נראות של עוקבים רבים מביאה לעוד ועוד תנועה ברשתות החברתיות. מהרגע שנכנסו אל חיינו הרשתות החברתיות ללא ספק אפשר לומר שהחיים השתנו לחלוטין. כולנו נהנים מהתגובות, המחמאות, הלייקים והחשיפה הציבורית או הפרטית למי שאנחנו בוחרים וכולם, כולל כולם, משתפים ככל שרק אפשר.

קניית עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם

מהם האתרים המומלצים לקניית עוקבים לטיקטוק ולאינסטגרם, האם זה כדאי, ואיך זה יכול לסייע לנוכחות שלנו ברשתות החברתיות? כל התשובות במאמר שלפניכם

המחשבה הגורפת שהחיים שלנו מעניינים אנשים אחרים היא המובילה פה, וכמובן גם החשק להראות את הטוב. את הקפה בבוקר, את החופשה, את השופינג, את הבגדים החדשים, את אורח החיים הבריאו ועוד.

פתרון נוח ואיכותי למי שמעוניין שיהיו לו יותר עוקבים על מנת שהנראות תיראה גבוהה יותר הוא כמובן קניית לייקים, אותם אפשר לרכוש לכל רשת חברתית. בין אם אתם מחפשים מידע על קניית לייקים באינסטגרם ובין אם אתם מחפשים מידע על קניית לייקים בטיקטוק, המטרה היא אותה מטרה. אך חשוב לשים לב לאיכות כי יש לכך משמעות המשפיעה ישירות עליכם ברשת, ובכל רשת חברתית.

קניית לייקים באינסטגרם

חשוב שתדעו, רוב החשבונות הגדולים דואגים לבצע קניית עוקבים באינסטגרם וגם אם מכחישים זאת, זה בכל זאת קורה. אז חשוב שלא תחששו מהפעולה הזאת כי היא תביא לכם נראות איכותית, בפרט אם אתם בית עסק שמבקש להראות נוכחות ברשת באופן משמעותי או יוצרי תוכן בתחילת דרכם שרוצים להוסיף מהימנות לפרופיל שלכם.

בעידן שבו כולם כולל כולם רוצים לקחת חלק ברשתות החברתיות ובנראות המוגברת זה רק טבעי והגיוני שגם אתם תרצו להיות חלק. וחלק משמעותי שיכול להביא לכם תנועה, רווחים ולידים במידה ואתם בעלי עסק או מותג.

איך קונים עוקבים לטיקטוק / אינסטגרם / פייסבוק?

לקנות עוקבים לאינסטגרם היום זה לא דבר מורכב, ואפילו אפשר לבצע את הקניה באופן דיסקרטי לחלוטין. חשוב להבין שרכישה אונליין עבור קניית לייקים לפייסבוק או קניית לייקים לטיקטוק או כל רשת חברתית אחרת היא למעשה רכישה לכל דבר אונליין כמו שאתם מזמינים ביגוד, או מוצרים לבית.

על כן חשוב לוודא שאכן החברה ממנה אתם רוכשים את העוקבים היא בטוחה, אמינה ודיסקרטית. חברות איכותיות יתחייבו שלא להעביר את המידע שלכם הלאה, וכך תוכלו לבצע רכישה מוגנת.

ישנם כמה סוגים של עוקבים שאפשר לרכוש:

  • עוקבים שלא יורדים
  • ישראליים
  • אותנטיים במיוחד (אנשים אמיתיים)
  • מארצות ספציפיות

הפרטים הללו חשובים כי ישנם עוקבים שהם אוטומטיים שעלולים לרדת עם הזמן, וישנם עוקבים איכותיים ואותנטיים. כמו כן, יש לעיתים דרישה לעוקבים מארצות מסוימות בשל קמפיינים אלו ואחרים המתאימים למיקומים ספציפיים. החשוב ביותר הוא לרכוש עוקבים איכותיים ואמיתיים שאינם יורדים עם הזמן, ולמצוא את האתרים המתאימים לרכישה בטוחה, אמינה ואיכותית.

6 אתרים מומלצים לקניית עוקבים, לייקים וצפיות

Social-viral

אתר איכותי לרכישת עוקבים,לייקים, צפיות, השמעות ועוד… האתר מאפשר רכישת עוקבים למגוון הרשתות החברתיות ביניהן טיקטוק, אינסטגרם, יוטיוב, ספוטיפי, טוויטר ועוד.

 האתר נוח, נגיש, קל לתפעול, בטיחותי ומאפשר רכישה נוחה ומהירה. העוקבים מסופקים במיידי ואם ישנה בעיה ישנו צוות תמיכה אליו אפשר לפנות דרך האתר. המחירים הם מ6$ ומעלה.

למעבר לאתר לחצו כאן.

Followers.io

אתר זה מתמקד אך ורק ברשת החברתית אינסטגרם ומציע רכישת עוקבים החל מ1.37 דולר והלאה. הוא נוח, נגיש, נעים לתפעול וידידותית למשתמשים והדירוג שלו בגוגל הוא גבוה, ובמוניטין חיובי.

למעבר לאתר לחצו כאן.

קניית עוקבים ולייקים לאינסטגרם

Getviral.io

לאתר זה רכישה בטוחה ואמינה עבור קניית לייקים בפייסבוק או קניית לייקים בטיקטוק או כל רשת חברתית אחרת. האתר נוח לתפעול, ידידותי למשתמש, בעל נראות אסתטית נעימה שמסייעת בהתמצאות ובעל דירוג של 5 כוכבים בגוגל. המחירים מ10$ ומעלה.

למעבר לאתר לחצו כאן.

Viralyft

אתר זה נמצא במיקומים הראשונים בגוגל ולא בכדי, הוא נגיש, נוח, מרכז בתוכו גם רכישה של עוקבים לספוטיפיי בנוסף למחפשים לקנות עוקבים בטיקטוק ומאפשר חבילות רכישה בטוחות, אמינות ואיכותיות. המחירים הם החל מ3$ ומעלה.

למעבר לאתר לחצו כאן.

לקנות עוקבים בטיקטוק

Social Pros

סושיאל פרו מקפיצה אתכם ודואגת לכם לעוקבים איכותיים ואותנטיים. באמצעות האתר תוכלו לבצע קניית לייקים בפייסבוק או קניית לייקים בטיקטוק ובמגוון רשתות חברתיות אחרת, בנוסף גם לרשתות מוזיקליות. לאתר דירוג גבוה בגוגל, והוא מאפשר חבילות של החל מ18 דולר והלאה.

למעבר לאתר לחצו כאן.

Views Expert

אתר זה מכסה את כל האפשרויות הרלוונטיות עבור רכישת עוקבים ולייקים במגוון הרשתות החברתיות כולל לינקדין שלרוב לא נמצאת בכל אתר. הדירוג של האתר גבוה ואיכותי, הוא נוח לתפעול וידידותי למשתמש והמחירים באתר נעים החל מ2 דולר והלאה.

למעבר לאתר לחצו כאן.

קניית עוקבים לפייסבוק

קניית צפיות, לייקים ועוקבים לרשתות החברתיות - מה הכי חשוב לדעת?

במקרים אלו חשוב שלא להתפשר על השירות ועל המחיר. עובדה זו מתאימה לכל רכישה שאתם עושים בין אם היא אונליין ובין אם היא פיזית בחנות. בדקו האם החברה ממנה אתם רוכשים לייקים או עוקבים מתחייבת לשירות, לאחריות, והאם יש לכם עם מי לשוחח במידת הצורך.

רוב האתרים מציעים חבילות רכישה הכוללות גם צפיות, גם עוקבים וגם לייקים. ישנה גם כמובן האופציה לרכוש רק לייקים, רק עוקבים, ורק צפיות.

חשוב שתבצעו התאמה מלאה למה שאתם צריכים ותדעו כי האספקה חייבת להיות מהירה, איכותית ואם העוקבים יורדים זהו סימן שהלייקים או העוקבים אינם איכותיים כלל וכלל.

בבחירת החברה ממנה אתם רוכשים חשוב לשים לב שזו מבינה ברשתות חברתיות ומציעה לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים.

איך קונים עוקבים באינסטגרם

הרכישה אמורה להיות קלה, נוחה ונגישה. ממש לחיצה על כפתור ותשלום לאחר בחירת כמות העוקבים ובחירת הרשת החברתית והכנסת הפרטים הרלוונטיים.

אם אתם כבר בוחרים להעצים את הנוכחות שלכם ברשת, אל תשכחו גם לעשות מהפך ברשתות החברתיות שלכם. דאגו לטפח את הערוצים ברשתות החברתיות שלכם ולתחזק אותן באופן מקצועי. אחרי הכל, אם אתם כבר דואגים לחשיפה, דאגו שזו תהיה אל ערוצים איכותיים ובעלי תוכן ברמה גבוהה והתאמה גרפית רלוונטית.

4 טיפים לרכישת צפיות, לייקים ועוקבים

  • וודאו שחשבון האינסטגרם שלכם או כל חשבון ברשת אחרת הוא ציבורי ולא פרטי, אחרת לא תהיה לעוקבים אופציה להכנס לרשימת העוקבים שלכם.
  • טפחו ושדרגו את הרשתות החברתיות שלכם בגרפיקה איכותית, תוכן ברמה גבוהה והעניקו לעוקבים החדשים שלכם חוויית משתמש איכותית.
  • אתם לא לוח מודעות. אל תעלו כל דבר, העלו תכנים מקוריים וענייניים והישארו אקטואליים ורלוונטיים.
  • דאגו לעבוד עם כמה שיותר אנשים הקשורים לתחום שלכם. לתייג את האנשים הללו, ולתייג תגיות באופן כללי שיביאו לכם עוד חשיפה, ועוד גולשים עוקבים וצפיות.

אל תתפשרו על איכות!

קניית עוקבים, צפיות ולייקים היא צעד שכולם כולל כולם מבצעים אותו היום, ולרגע שלא תחשבו שלא. כפי שכבר הבנתם, לא מדובר בתהליך מורכב מדי ואף כזה שמומלץ לחזור עליו אחת לתקופה.

בדקו היטב את האתר ממנו אתם רוכשים, בדקו ביקורות, חוות דעת ותנסו אפילו רכישה אחת לפני שאתם עוברים לרכישה גבוהה יותר.

כך תוכלו לבחון את השירות, החיובים, הלייקים, העוקבים והצפיות וגם את האותנטיות ולוודא שאינם יורדים והם אכן אמיתיים.

לנוכחות שלכם ברשת יש כיום בעולם הדינמי החדשני והדיגיטלי שלנו משמעות, וכאשר אתם מעלים ומחזקים את הנוכחות, אתם מעלים ומחזקים את עצמכם כמותג ברשתות החברתיות.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך: