איור בהזמנה אישית

הקודם
הבא

איור קווי

הקודם
הבא

איור קווי בצבע

הקודם
הבא

איור ריאליסטי

איורים דיגיטליים בשלושה צעדים פשוטים

1

אתם שולחים עד 3 תמונות איכותיות בצירוף הסבר קצר של מה יופיע באיור הגרפי ובוחרים סוג הדפסה ומסגרת.

2

אנו נחזיר סקיצה ראשונית של האיור, עליה תוכלו להגיב ולשנות במידת הצורך וכן לבחור צבעים ותבניות לאיור ולרקע.

3

Cool, האיור מוכן.
אנו נארוז ונשלח אותו אליכם בהקדם.

למחירון ורכישה לחצו כאן


דוגמאות נוספות

איור דיגיטלי בהזמנה אישית – מתנה מקורית לאהובים לנו

אנחנו מכירים את הרגע הזה שבו אתם חושבים איך להפתיע את היקרים לכם, אבל לא מוצאים שום דבר מתאים. בין אם זהו יום הולדת, יום נישואין, או כל ארוע משמעותי אחר. אתם תוהים אם למחזר שוב מוצר שקשור לערכת טיפוח, או כרטיס מתנה? או אולי ספר טוב? ובכלל, איך אפשר באמת לקנות מתנה או להעניק מחווה כלשהי לאדם שיש לו הכל? 

המזל הוא, שאנחנו בעידן מתחדש שיש בו מגוון אדיר של שירותים מקוריים ומתנות מושלמות, אשר בעבר כדי להשיג היינו צריכים לכתת רגליים ולשלם המון והיום, בלחיצת כפתור, מגיעות אלינו עד פתח הבית, ללא מאמץ ומהוות הפתעה מקורית ומרגשת.

קלאסיקה עכשווית אלגנטית

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אבל במקרה שלנו שווה הרבה יותר מאלף מילים. זוהי מתנה בעלת ערך רגשי גבוה, המראה השקעה אישית, יצירתיות ובהחלט שונה משאר המתנות.

מתנות ליקרים לנו מאז ומתמיד היו אתגר מרגש. עם כל שנה המתנה הופכת להיות יותר ייחודית ומעניינת, כאשר המוטיב המוביל בבחירת המתנה הוא כמובן אהבה. וכשמדובר באהבה, נרצה להעניק מתנה שהיא מיוחדת כל כך כמו ציור בהזמנה אישית בתהליך פשוט.

כשאתם חושבים על ציור בהזמנה אישית, מחיר הוא בהחלט פרמטר. מדובר בטווח של מאות שקלים שאינו גבוה מדי, אך כולל בתוכו תמורה ייחודית ונהדרת.

על מנת להזמין ציור דיגיטלי בהזמנה אישית כל שעליכם לעשות הוא להעלות את התמונה הרצויה ובהחלט שאפשר להוסיף לעיצוב גם משפט קצר ובעל משמעות ייחודית לכם. הצוות המקצועי האמנותי שלנו מאייר את התמונה, ושולח אותו אליכם עד הבית, בין אם ממוסגר ובין אם לאו, ומוכן להמם להעלות חיוך ולחמם את הלב.

למי כל זה מתאים? ומתי כדאי לפנות?

כל זמן שאתם רוצים לרגש, להפתיע ולהעניק מתנה יוצאת דופן ובעלת משמעות. לרוב כשמדובר בחגיגות ואירועים, אך כל סיבה טובה למסיבה. בין אם מדובר ביום נישואין, יום הולדת, או אפילו מתנה לעצמך. תוכלו תמיד ללוות את המתנה בברכה מרגשת, עם המילים המתאימות והמתנה המופלאה, יצרתם קסם אמיתי המבטא אהבה.

רוצים דיוקן בהזמנה אישית - איזה סוג איור עליכם לבחור

ההבדל בין איורים בהזמנה אישית באתר מתחלק ל-3. איור קווי, קווי בצבע וריאליסטי. אם ברצונכם לקבל את התמונה הזהה ביותר למקור, עם הקו המדויק ביותר, אנו ממליצים על האיורים הריאליסטים או היפר ריאליסטים. ציור דיוקן בהזמנה אישית על משטח ציור דיגיטלי (הטכניקה בה אנו משתמשים) יבטיח שמירה על הקו המקורי ושימוש בצבעים המקוריים וכך יהיה דומה ביותר לתמונת המקור.

לעומת זאת, באיור קווי או קווי בצבע אנו משתמשים בקווים שאינם זהים למקור, כך אנו יוצרים תמונה שמזכירה את האובייקטים שנבחרו אך אינה דומה להם ב100%. ניתן לראות את ההבדלים בתמונות למטה

תעודת לידה מעוצבת באיור ריאליסטי 2

דיוקן בהזמנה אישית

תעודת לידה מעוצבת באיור קווי 3

איור קווי