מדבקות קיר לחדר ילדים

 

כהורים, אנחנו יודעים בדיוק מה אתם מרגישים כשאתם חושבים על עיצוב חדר הילדים וריענון הקירות. אתם בטח חושבים על יצירות אומנות יקרות, או אולי על שינוי הקירות ועיצוב בגבס שעכשיו יצריכו מכם התארגנות פיזית והתעסקות בחומרים וניקיונות, ובכלל הילדים גדלים ומתבגרים ותיכף נצטרך לשנות שוב. ומאיפה בכלל מתחילים?

אך זה לא חייב להיות כך. כיום ישנם פתרונות עיצוביים מושלמים קלי פרוצדורה ויישום, החל מפתרונות אחסון, ריהוט, ועד לעיצוב הקירות באופן קל ונגיש.

עיצוב קירות הבית בכלל, וקירות הילדים בפרט באמצעות מדבקות קיר לחדר הוא עיצוב פשוט ופרקטי. עשוי מחומרים בריאים שאינם מסכנים את הנשימה של בני הבית, וניתן לשינוי בכל זמן. עיצוב זה אינו מותיר סימנים בבית על הקירות, הוא קסום, ויכול להפוך כל קיר בבית ליצירה מהאגדות לבקשתכם.

חשבנו על פיתרון במיוחד בשבילכם

עיצוב באמצעות מדבקות קיר לחדר ילדים הולך למנוע מכם את כל כאב הראש, ובשנייה אחת ובלי הרבה טרחה, לעצב לכם מחדש את קירות הבית. זוהי הדרך הקלה והמשתלמת לעצב קירות שלמים בחדר הילדים בפרט, ובבית בכלל. ואנו גאים ושמחים להציג בפניכם מגוון מופלא של מדבקות קיר בעיצובים ייחודיים ומקוריים שלנו. 

מדבקות הקיר שלנו אינן מסוכנות, מודפסות על נייר ויניל איכותי וניתן להסיר אותן מהקיר לצורך שינוי וריענון בכל עת, וללא שום נזק שיישאר על הקירות. 

המשמעות של עיצוב באמצעות מדבקות אלו הוא ממש לרקום למענכם את החלום העיצובי שתמיד רציתם. אנחנו מבינים שהבית הוא המקום הבטוח שלנו, המבצר שלנו. וזוהי הסיבה שנרצה שאפילו הקירות ידברו את הסגנון שלנו. לכן, אנו מציעים לכם גם עיצוב אישי של מדבקות קיר לחדר הילדים. כדי שתוכלו להכניס את הנגיעה האישית שלכם לעיצוב הבית, ולעיצוב חדר הילדים. 

מדבקות לחדר ילדים לעיצוב מתאימות גם לחדרים שהילדים השוהים בהם כבר גדולים. וגם לילדים קטנטנים ובגילאי תינוקות. מדבקות קיר לחדרי תינוקות לא רק יעניקו אווירה נעימה ורכה לחדר, אלא גם יסקרנו את התינוקות. יפתחו להם את הדמיון וייצרו להם זיכרון ילדות מתוק.