תאורה סולארית לגינה – יופי של אור

אם אתם מחפשים תאורה סולארית לחצר, או למרפסת, הגעתם אל המקום הנכון. כאן אנחנו שמחים להנגיש עבורכם את היתרונות של שימוש בתאורה סולארית, לעומת החסרונות בשימוש של תאורה חשמלית.

אחת הבעיות הנפוצות ביותר שנתקל בה בתאורה סולארית היא בעיית התפעול, והרבה פעמים אלה דברים מאוד קטנים שאנחנו מפספסים בזמן ההרכבה וחשוב לשים לב אליהם.

רגע לפני שנצלול אל תוך היתרונות והחסרונות, יש כמה דברים שחשוב שתדעו.

3 טיפים לתפעול תאורה סולארית

*הרבה אנשים לא שמים לב לכך, אך בהרבה נורות חדשות יש לשוניות משיכה בסוללה שצריך להסיר על מנת שהמכשיר יעבוד, אם בדקתם שעשיתם הכל נכון לפי ההוראות, וגוף התאורה בכל זאת אינו עובד, נסו לבדוק זאת.

*הרבה מהנורות הסולאריות אינן פועלות באור יום על מנת לחסוך אנרגיה. בשביל לבדוק זאת תצטרכו לדמות חושך, נסו ללכת לחדר חשוך או לכסות את הנורה עם הידיים כדי לראות אם היא באמת עובדת.

*תאורה סולארית היא תאורה שעובדת על אנרגית אור מאור השמש, וכמעט כל הנורות צריכות לקבל אנרגיה מקרני השמש, לכן וודאו כי מיקמתם את הנורה במקום שבו אור השמש יגיע אליו וכך הנורה תוכל לקבל את האנרגיה שהיא צריכה בכדי לפעול.

תאורה סולארית לעומת תאורה חשמלית

לעומת תאורה חשמלית, לתאורה סולארית יש המון יתרונות. ראשית, תאורה זו היא תאורה ידידותית לסביבה, “תאורה ירוקה”, ואין יותר מושלם מלהאיר את הגינה בתאורה הסולארית.

בנוסף, יותר ויותר אנשים מקבלים מודעות לזיהום הסביבה בשנים האחרונות, שימוש בתאורה ידידותית עוזר לצמצם ולהפחית את הסכנה לזיהום האוויר וההתחממות הגלובלית. התאורה פועלת על ידי קליטת אנרגיה מהשמש והמרתה לאנרגיה חשמלית, ובתהליך זה נוצר פחות זיהום ממה שנוצר בתהליך ייצור נורות חשמליות אשר מזהמות את הסביבה גם בעת שהן דלוקות.

תאורה סולארית נחשבת לאחד מהפתרונות הזולים והמשתלמים ביותר, הפתרון שכל אחד רוצה לגינה או למרפסת שלו. יש הרבה גופי תאורה סולארים שמגיעים עם מתג הפעלה על מנת לחסוך באנרגיה  כאשר לא משתמשים בנורה בזמן מסוים.

כיום, בכל בית תוכלו למצוא תאורת חוץ סולארית, כמו מנורות סולאריות לגינה, או תאורה סולארית למרפסת.

תאורת חוץ סולארית

יתרון נוסף אשר תוכלו למצוא בשימוש בגופי תאורה סולארית, הוא הזמינות, כלומר, אין צורך במציאת מקור חשמלי, כיוון שהמקור לאנרגיה של התאורה נמצא בכל מקום, והוא אינו מתכלה בקצב משמעותי כמו המקורות החשמליים, וכך התאורה הסולארית זמינה בכל מקום.

בנוסף, העמידות בכל מזג אוויר, למשל, התאורה הסולארית שלנו לגינה, היא תאורה בעלת חיישן תנועה והיא עמידה בכל מזג אוויר, גם בחום קיצוני, או להפך.

בנוסף, היא כוללת נורת לד יעילה וחזקה במיוחד ופאנל סולארי שמתחיל לפעול עם רדת השמש, וכך הוא חוסך באנרגיה. הפאנל בעל קליטה מהירה לאור השמש, והוא מעולה גם בימים מעוננים.

מנורות סולאריות לגינה

מוצר נוסף היעיל מאוד לתאורת גינה, הוא מוצר התאורה הסולארית בעלת שלושה ראשים, מוצר זה עמיד בכל תנאי מזג האוויר הקיצוניים והוא גם עמיד במים, כך שהוא גם עמיד מפני הגשם.

גוף התאורה נדלק לבד בעת החשיכה, כך שהוא חוסך את עבודת ההדלקה והכיבוי לפי שעות הזריחה והשקיעה והוא גם בעל חיישן תנועה עדין ויעיל מאוד.

עוד יתרון שיש לתאורה הסולארית הוא פתרון ההתקנה המהירה, יתרון זה מונע הסתבכות עם הזמנת איש מקצוע בכדי לבצע התקנה חשמלית, אין צורך בחשמלאי, רק צריך לעקוב אחר ההוראות שיש באריזה ולוודא שהמנורה דלוקה ופועלת. כך זה גם יותר חסכוני, אין צורך לשלם עוד כסף על ההתקנה והחיבור לתשתית חשמל הבית.

אל תתפשרו על איכות

כמו בכל מוצר שאותו אתם רוכשים ולא מתפשרים על האיכות שלו, גם כאן מומלץ שתעשו זאת. אל תתפשרו על איכות המוצרים, בדקו היטב את טיבם, והתייעצו עם אנשי המקצוע.