שיגעון הבינה המלאכותית פשוט מסרב לעבור! בכל יום שעובר אנו מגלים עוד שירות או חברה שרותמים לשורותיהם את הכוח העצום שטמון במנועי הבינה המלאכותית (AI).

דוגמאות לבינה מלאכותית ניתן למצא בקלות ובמהירות, החל מבינה מלאכותית שמציירת תמונות לפי טקסט שתבחרו, כתיבת מאמרים, ניתוח ותיקון תכנים כתובים, יצירת אופטימיזציה לאתרים (SEO) ועוד…

Planner 5D עיצוב הבית בבינה מלאכותית

אחת הדוגמאות היותר מעניינות שמצאנו היא רתימתה של הבינה המלאכותית לתהליך עיצוב הפנים, ממש לנגד עיינינו, ניתן לראות כיצד ענף נוסף במשק רותם לשורותיו את הבינה המלאכותית ומספק תוצאות מעולות!

הכירו את הכלי החדש מבית Planner 5D, שישנה את האופן בו אתם ניגשים לשפץ או לעצב את החדרים והחללים בבית שלכם.

צריכים השראה או רעיונות עיצוביים אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? זו לא בעיה בעבור הבינה המלאכותית של Planner 5D. בכמה לחיצות פשוטות תקבלו מגוון רעיונות עיצוביים לחללים השונים בבית, ללא כל מאמץ מהצד שלכם! 

בינה מלאכותית לעיצוב הבית - איך זה עובד?

עם המחולל החדש של פלאנר, תוכלו לקבל הדמייה מיידית של כמה עיצובים שונים לחללים הריקים בבית שלכם. פשוט אין צורך להתאמץ יותר, את העבודה הקשה תשאירו למחולל העיצוב.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעלות תמונה של החלל הריק (או לצלם אותה באמצעות הטלפון) לאחר מכן לבחור את סוג החדר אותו תרצו לעצב (מטבח, חדר שינה, חדר רחצה, משרד, סלון, חדר ילדים ועוד…) ולהמתין לתוצאות. 

מחולל התמונות ישתמש בתמונה שצילמתם, ועליה יבנה 6 אפשרויות עיצוב שונות, מרוהטות לגמריי ומדהימות. את האפשרויות תוכלו לשמור בגליה שלכם ולהשתמש בהן להשראה בכל שלב.

לא ממש הבנתם? לא בעיה! צפו בסרטון הבא: 

  1. מורידים את האפליקצייה (לחצו כאן)
  2. בוחרים באופציה “Tools” שנמצאת בסרגל הכלים התחתון
  3.  בוחרים באופצייה “Design Generator” (הראשונה מצד שמאל)
  4. לוחצים על הכפתור “Upload a Photo” 
  5. בחרו האם ברצונכם לצלם תמונה או להשתמש בתמונה קיימת מהגלרייה שלכם
  6. בחרו בפונקציונליות של החדר – לאיזה מטרה החדר משמש? (סלון, מטבח, חדר רחצה, חדר ילדים…)
  7. המתינו מספר שניות עד לסיום התהליך – זה הכול, מיד בסיום הטעינה תקבלו 6 תמונות של החדר הריק שבחרתם, אולם הפעם הוא יהיה מעוצב ומרוהט לגמריי! את התמונות ניתן לשמור בגלריית הטלפון שלכם ולעשות בהן שימוש גם בעתיד. 
עיצוב מטבח בבינה מלאכותית
מצד שמאל למעלה - התמונה המקורית, לצידה דוגמאות לעיצוב שנוצרו ע"י מחולל העיצוב באופן אוטומטי

איך עיצוב הבית בבינה מלאכותית יכול לעזור לכם?

מחולל העיצוב של Planner 5D יכול לעזור לכם לקבל מושג ראשוני על הפריסה, צבעים, הריהוט ומיקומו, וכן על העיצובים השונים של חללי הבית שלכם. ניתן לשחק עם הרעיונות השונים עד לקבלת העיצוב המושלם עבורך. 

מחולל העיצוב יכול לחסוך לכם עלויות מיותרות של בעלי מקצוע ובכך לחסוך זמן רב ויקר, במיוחד בשלבים הראשונים של הפרוייקט/שיפוץ בהם אתם לא ממש יודעים בוודאות מה הכיוון שלכם אלא רק מעוניינים לקבל כמה שיותר אופציות רלוונטיות שיעזרו לכם למצוא את הכיוון הנכון עבורכם.

ניתן כמובן לצלם או להעלות תמונות של חללים שאינם ריקים לגמריי, או תמונות של חללים שמזכירים את החלל שלכם (במידה ואין לכם תמונות עדכניות) מחולל העיצוב יראה לכם תוך שניות איזה פוטנציאל גלום בהם.

ככל שתעלו יותר תמונות של חדרים שונים בביתכם, תוכלו לקבל אינדיקצייה טובה יותר לכוח שטמון במחולל העיצוב. בכך גם לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי עיצוב החדרים בביתכם. 

לא בטוחים איך לעצב את המשרד החדש? רוצים לרענן את העיצוב הישן? העלו תמונה של החדר ומחולל העיצוב יעזור לכם להתחדש בעיצוב הנכון ביותר למשרד שלכם

איפה ניתן למצוא את מחולל העיצוב של Planner 5D ?

מחולל העיצוב זמין באפליקצייה של Planner 5D. האפליקצייה זמינה לבעלי מערכות ההפעלה של אנדרואיד ו IOS (אפל) אולם נכון לעכשיו, מחולל העיצוב זמין אך ורק במכשירי ה IOS (אפל)

המחולל יהיה זמין גם לבעלי מכשירי אנדרואיד בהקדם!