בעולם הדיגיטלי של היום, התוכן חשוב מתמיד. מפוסטים במדיה חברתית, לחומרים שיווקיים ועד לכתבות חדשותיות, אנו מסתמכים על התוכן שיעדכן, יבדר ויעדכן אותנו בכל הדברים החשובים.

הביקוש הגבוה לתוכן מקוון, רענן ומקורי מקשה על אלו אשר יוצרים אותו לעמוד בקצב הדרישה.

כתיבת תוכן באמצעות בינה מלאכותית - זה אפשרי

זה המקום שבו הבינה המלאכותית (AI) נכנסת לתמונה.
להלן 10 הדרכים הטובות ביותר להשתמש בבינה מלאכותית לכתיבת תוכן:

שיפור אוצר המילים ובדיקת דקדוק

בשוק קיימים כלים אשר מופעלים באמצעות הבינה המלאכותית, אלה יכולים לסרוק את הכתיבה שלך לאיתור שגיאות ולהציע תיקונים, לחסוך זמן יקר ולעזור לך לייצר תוכן נטול שגיאות.

שני אתרים פופולריות המציעים שירות זה הם: Grammarly ו-ProWritingAid.

יצירת תוכן בבינה מלאכותית

כלים רבים שפורסמו לאחרונה באתרים רבים יכולים ליצור תוכן ייחודי המבוסס על קבוצה של מילות מפתח או נושאים שאתה מספק להם.

אלו מהווים דרך מצוינת להעלות רעיונות חדשים או לייצר במהירות נפח גדול של תוכן (כתיבת תוכן אוטומטי). כמה דוגמאות פופולריות כוללות את:
JASPER AI
Articoolo
Wordsmith

ניתוח סגנון הכתיבה

חברות רבות מציעות כלים אינטרנטיים אשר מסוגלים לנתח את סגנון הכתיבה שלך ולהציע דרכים לשפר אותו, כמו למשל על ידי הצעת מילים או ביטויים חלופיים.

שימוש בביטויים המוצעים יכול להפוך את המאמר שלכם ממאמר רגיל, למאמר המנוסח בצורה רהוטה ומהפנטת.

כמה דוגמאות פופולריות כוללות את אפליקציית Hemingway ו-ProWritingAid.

שימוש במילים נרדפות

שירותים אלו, יכולים לעזור לך למצוא מילים או ביטויים חלופיים לשימוש בכתיבה שלך, להרחיב את אוצר המילים שלך ולהפוך את התוכן שלך למעניין ומגוון יותר.

כמה דוגמאות פופולריות כוללות את Thesaurus.com ו-Power Thesaurus.

סיכום ותמצות של תכנים ומאמרים ארוכים

אספקט נוסף ומאוד מעניין הוא סיכום עיקרי הדברים מתוך תכנים ארוכים שיכולים לא פעם לעייף אותנו. 

שירותים רבים יכולים לנתח כתיבה ארוכה ולהפיק סיכום יעיל, שיכול להיות שימושי ליצירת סיכומי מנהלים או פירוק מאמרים גדולים לנושאים מרכזיים אותם ניתן לנהל ולאתר בקלות בתוך הטקסט.

כמה דוגמאות פופולריות כוללות Autosummarizer ו-QuickSummarizer.

בינה מלאכותית דוגמאות

פרפראזה מבוססת בינה מלאכותית

כלים אלה יכולים לקחת קטע טקסט קיים ולנסח אותו מחדש בצורה אחרת, מה שיכול להיות שימושי כדי להימנע מגניבת זכויות יוצרים או להפיכת התוכן שלך לייחודי יותר.

 כמה דוגמאות פופולריות כוללות את Quillbot ו- Small SEO.

ניתוח טון דיבור בכתיבה

הבינה המלאכותית לא מפסיקה להפתיע! אחד הייתרונות שלה הוא היכולת שלה לנתח את הכתיבה שלך ולהציע דרכים להתאים את הטון הכתיבה, כך שיתאים יותר לקהל שלך.

כמה דוגמאות פופולריות כוללות את:
JASPER AI
Tone Analyzer
Chat GPT

אופטימיזציה של תוכן

כלים אלו יכולים לנתח את התוכן שלך ולהציע דרכים לייעל אותו עבור מנועי החיפוש, כגון על ידי הוספת מילות מפתח או ביטויים רלוונטיים. כמה דוגמאות פופולריות כוללות Yoast SEO ו- SEMrush.

עיצוב תוכן

כלים אלה יכולים לנתח את הכתיבה שלך ולהציע דרכים לעצב אותה עבור פלטפורמות או אתרים שונים, העיצוב יכול לבוא לידי ביטוי על ידי התאמת פסק אות מעבר או הוספת כותרות וכותרות משנה.

 כמה דוגמאות פופולריות כוללות את אפליקציית Hemingway ו-ProWritingAid.

הצעת תוכן חדש

ולבסוף, הדובדבן שבקצפת, אלו הם כלי הבינה המאלכותית אשר יכולים לנתח את הכתיבה שלך ולהציע תוכן נוסף שעשוי להיות רלוונטי או מעניין לקוראים שלך.

מעבר מהיר של כלים אלו על הטקסט, יפיק לך בשניות תכנים נוספים שעשויים להיות סופר רלוונטיים לקוראים שלך, בין אם אלו תכנים חדשים לגמריי, או תוספות והרחבות על המאמר הכתוב.

כמה דוגמאות פופולריות כוללות את:
JASPER AI
 Articoolo
Wordsmith

כתיבת תוכן אוטומטי - העתיד כבר כאן!

ככל שהבינה המלאכותית תמשיך ותתקדם בצעדי ענק, סביר להניח שנראה שימושים חדשניים עוד יותר עבורה בכתיבת תוכן. ממאמרי חדשות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית ועד מסעות פרסום מותאמים אישית במייל, פייסבוק ופלטפורמות נוספות. האפשרויות הן אינסופיות.

יהיה מרגש לראות כיצד בינה מלאכותית תעצב את עתיד התוכן וכיצד היא תמשיך להפוך את חיינו לקלים ויעילים יותר.

ועכשיו, להפתעה שהבטחנו: 

מוכנים? אז זה הרגע לבשר לכם שכל המאמר הזה, כולל כל התמונות שמוטמעות בו, נוצר כולו כולל כולו באמצעות JASPER AI, מנוע הבינה המלאכותית המתקדם באינטרנט. כל שהיה עלינו לעשות זה רק לבקש מ Jasper לכתוב לנו מאמר מפורט על השאלה הבאה: “האם זה אפשרי ליצור תוכן באמצעות הבינה המלאכותית” ובלי לשים לב, קיבלנו מאמר באורך של 800 מילים, שמוכיח מעבר לכל ספק שהדבר אפשרי. 

את התמונות יצרנו באמצעות מחוללי התמונות של Canva, Nightcafe ו- Dall-E 2. למעבר למאמר הדרכה ליצירת תמונות באמצעות בינה מלאכותית, לחצו כאן