אז אחרי שהחלטתם שהגיע הזמן לעשות שינוי בבית, בין אם שינוי גדול או אפילו שינוי קטן, אתם מבינים שכדאי קודם כל לערוך שרטוט של חלל החדר המיועד לשינוי. כך תוכלו לקחת החלטות שקולות יותר, לזהות תקלות עתידיות עוד לפני שקרו ולמנוע אותן.

אפליקציה לעיצוב הבית - חסכו שעות יעוץ וזמן יקר

אצלנו הכל התחיל כשחיפשנו דרך לעצב חללים מגוונים לפי הכיוון העיצובי שבחרנו ובמגבלת תקציב.

ישבנו וחשבנו מהי הדרך היעילה ביותר, כשהתייעצנו עם בעלי מקצוע הבנו שלא נצליח לעמוד ביעד הן מבחינה תקציבית והן מבחינת זמן.

מיד לאחר מכן התחלנו בחיפוש אינטנסיבי אחר אפליקציה לעיצוב פנים, כזו אשר תיתן לנו מגוון רחב של אפשרויות עיצוב, גמישות בבחירת גודל וצורת החללים וכן כמות פריטים עצומה להלבשת החלל (ספות, עציצים, תמונות ועוד.)

Planner5D היא אפליקציה מותאמת לעבודה בריבוי פלטפורמות שנבנתה במיוחד לעיצוב פנים. 

בעזרת מגוון רחב של טכנולוגיות, הכוללת בינה מלאכותית, למידת מכונה (Machine Learning) וטכנולוגיות מתקדמות אחרות, העבודה עם Planner5D היא פשוטה, אינטואיטיבית ומהנה, גם למי שאין ניסיון קודם בעיצוב פנים. 

planner5d

עיצוב הבית ע"י בינה מלאכותית - הפיצ'ר שמשנה את כללי המשחק

בנוסף לכל הייתרונות של האפליקציה, לאחרונה הוטמע הפיצ’ר שמשנה את כללי המשחק, עיצוב הבית ע”י הבינה המלאכותית. ולא תאמינו כמה פשוט ונוח זה. כל מה שצריך לעשות זה לצלם את החלל הריק והבינה המלאכותית תרהט ותציע מגוון אפשרויות עיצוב מרהיבות

לקריאת המאמר המלא על עיצוב הבית באמצעות בינה מלאכותית
לחצו כאן

Planner5D מותאמת לעבודה במגוון מכשירים ופלטפורמות וממזמן לא רק אפליקציה. 

כל שעליכם לעשות זה להוריד את האפליקציה, לפתוח חשבון (לוקח פחות מדקה) וזהו! עם שם המשתמש והסיסמא שלכם תוכלו להתחבר מכל מכשיר שתבחרו, טלפון נייד, מחשב או טאבלט . כל העבודות והעיצובים שלכם ישמרו בענן ובכך תקבלו אליהם גישה מכל מכשיר בו תבחרו לעבוד.

היתרונות המרכזיים:

Panner5D תוכנה לעיצוב הבית 3

העיצובים נראים ריאליסטים 

אופצייה לעיצוב ב-3D וב-2D

Panner5D תוכנה לעיצוב הבית 2

ממשק קל ונוח לתפעול

קטלוג עם מעל ל-5000 מוצרים

Panner5D תוכנה לעיצוב הבית 4

שתפו וקבלו רעיונות ממעצבים אחרים בקהילה 

אפשרות לעריכת מוצרי הקטלוג (הוספת צבע, קירות ועוד) 

להורדת האפליקצייה והתחלת העבודה, לחצו כאן.