כשזה מגיע להוספת מגע של אלגנטיות טבעית לחלל, לעיצוב אירועים או שזירת זרי פרחים, אין כמו היופי של הקרספדיה ופרחים מיובשים. 

בין שלל האפשרויות הזמינות, ניתן למצוא את הקרספדיה, הידועה גם בשם “מקלות תופים”, בולטת כבחירה ייחודית ורב-תכליתית. מקורה הוא מאוסטרליה וניו זילנד והיא כבשה את לבם של חובבי פרחים ומעצבי פרחים ברחבי העולם. 

בואו נעמיק בנפלאות קרספדיה, מקורה, השימושים והיכולת שלה לשנות כל חלל עם הקסם המתמשך שלה.

קרספדיה צהובה טבעית

מקורות ותיאור

בת למשפחת המורכבים (Asteraceae) מוצאת את שורשיה בנופים הציוריים של אוסטרליה וניו זילנד. צמח עשבוני רב-שנתי זה מציג ציצים של עלים דקים, היוצרים מבנה דמוי שושנה בבסיסו. מתנשא על גבעולים חינניים בגובה של עד 60 סנטימטרים, כל גבעול מתהדר בראש פרח עגול יחיד. 

ראשי הפרחים המענגים הללו מורכבים מפרחים צהובים צפופים בצורת כדור, הלוכדים את המהות של שדות שטופי שמש ויערות פתוחים.

שימושיה המגוונים של הקרספדיה המייובשת

התעמקות בעולם של קרספדיה מגלה תובנות מרתקות. עצם השם “קרספדיה” נובע מהמילה היוונית “קראספדון”, המסמלת “קצה” או “שוליים”, תיאור הולם למראה השוליים של עלי הכותרת של הפרחים. 

יתר על כן, פרחים אלה מושכים את תשומת לבם של דבורים ופרפרים, הנמשכים לגוונים הצהובים הזוהרים ולצוף השופע שלהם. בבתי הגידול הטבעיים שלהם, קרספדיה מציגה חוסן יוצא דופן, מסתגלת למגוון של אקלים המשתרע מאזורי חוף ועד נופים הרריים.

שימור היופי והצורה

ייבוש הפרחים מבטיח את הקסם המתמשך שלהם במשך חודשים ואף שנים קדימה. בתהליך הייבוש שלנו אנו דואגים לכך שהצבע התוסס ישמר, וכן צורתם העגולה בקצה לא תיפגע. 

תהליך הייבוש לוקח מספר שבועות, לאחריהם מתקבלת התוצאה המושלמת. מקלות תופים דקים וקשיחים, שבקצותיהם פרח עגול, צהוב, קשיח ומרהיב.

קרספדיה צהובה טבעית 2

תנו לקרספדיה לעורר את יצר העיצוב שלכם

היופי הקסום של פרחי קרספדיה מיובשים הוא השלמה מושלמת למגוון רחב של סגנונות עיצוב. צרו סידורי פרחים מיובשים שובי לב על ידי שילובה עם פרחים מיובשים אחרים(לימוניום סינסי, עדעדים, גיבסניות, ענפי כותנה ועוד), עשבים ועלווה. 

שיזרו זרים המשדרים קסם ואופי, המשלבים את הקרספדיה במוקד. קשטו את חללי המגורים שלכם עם אגרטלים, צנצנות או מיכלים דקורטיביים מלאים בקרספידיה מיובשת, והוסיפו מגע של אלגנטיות טבעית לכל חדר.

זר פרחים יבשים מילה

בואו להתנסות בשזירה עם קרספדיה טבעית

עכשיו זה הזמן לשחרר את היצירתיות שלכם ולאמץ את הקסם של הקרספדיה. בין אם אתם חובב פרחים ותיקים או סתם מגלים את השמחה שבקישוט בפרחים יבשים, קרספדיה מציעה אינסוף אפשרויות. 

בקר בחנות המקוונת שלנו וגלו את יופיה של הקרספדיה (כל זר מכיל 20 ראשים) ושל פרחים מיובשים נוספים. הנחות משמעותיות נוספות לרכישה בסיטונאות. 

לפרטים נוספים לחצו כאן

לדוגמאות נוספות בקרו בעמוד האינסטגרם והפייסבוק שלנו 🙂