הגיע החופש הגדול, ואיתו הגיעה גם ההתעסקות והטיפול בילדים, החופשים מהעבודה והבייביסיטרים, וכמובן שגם היציאות החוצה והצעצועים שהילדים מבקשים ומתרגשים לקבל.

בחופש כל אחד מוצא תחום עניין משלו, ולכל ילד יש צעצוע אחד שהוא יאהב בצורה שונה ממה שהוא אוהב את שאר הצעצועים שלו.

צעצועים ידועים כמשהו שנהרס מהר או שלילדנו נמאס ממנו אחרי כמה וימים ומאוד במהרה הם רוצים חדש, בדיוק בשביל זה יש צעצועי עץ, היתרון בעץ הוא שהוא חומר שאינו שביר, כך שהסיכוי שהוא יהרס מהר הוא סיכוי מאוד נמוך.

בנוסף לכך עם צעצועים מעץ תוכלו להנות ולצפות בילדים שלכם חווים בדיוק את מה שהם רצו מהחופש, וכך גם התחומי עניין שלהם יגדלו והמשחק יפתח להם את החשיבה.

מטבח עץ לילדים - העיצוב חשוב

העיצוב זהו גם משהו שצריך לקחת בחשבון ולשים לב אליו, בואו נודה בזה, כשאנחנו בוחרים צעצועים מעץ לתינוקות או לילדים שלנו זה הרי ברור שהדבר הראשון שמושך את העין שלנו בצעצוע זה שילוב הצבעים והצורות.

צריך שהעיצוב יתאים גם לילדים קטנים, לרוב צעצועים מפלסטיק מגיעים עם חלקים שעלולים לגרום לחנק, לעומת זאת, משחקי עץ לתינוקות מכילים פחות חלקים קטנים ממשחקי הפלסטיק, וכך החלקים ידידותיים וטובים לילדכם מבחינה בטיחותית.

המוצרים שלנו מתאימים לכל הגילאים, יש לנו צעצועי עץ לילדים וקטגוריה שלמה של צעצועי עץ לתינוקות, בקטוגריה יש מגוון מוצרים במגוון עיצובים שיתאימו במיוחד בשבילכם ובשביל התינוקות שלכם.

מטבח מעץ לילדים אילון

משחקי עץ לילדים - מתנה שכל ילד ישמח לקבל

כל ילד אוהב צעצוע צבעוני, ואנחנו בטוחים שאין ילד שלא ירצה לקבל צעצוע מתנה, במיוחד אם זה צעצוע עץ, משחקים מעץ לילדים מביאים איתם אווירה מיוחדת ומשמחת יותר ובנוסף גם יש בהם יותר אופציות ועיצובים שונים, כך שתוכלו לבחור בדיוק את מה שמתאים בשבילכם.

בצעצועי עץ יש המון אופציות של משחקים שלא תוכלו למצוא בחומרים אחרים, למשל, בקטגוריה של משחקי עץ לילדים יש המון צעצועים שניתן לבחור ולהביא לילדיכם בתור מתנה, לאחיין או אפילו לבן דוד, בין אם זה ליום הולדת או מתנת חג או אפילו סתם כדי לשמח אותם. 

אם אחד מהילדים במשפחה שלכם, או אפילו בסביבה הקרובה אוהב לבשל או לאפות, ואתם מחפשים מתנה להביא לו, מטבח מעץ לילדים זה המשחק המושלם בשבילו, מטבח מעץ לילדים נותן לאוהבי הבישול במשפחה חוויה שונה, חוויה אחרת ממה שחווים במטבח של הבית, עם מטבח עץ לילדים הילד ירגיש שיש לו איזור אישי, איזור משלו, מטבח עץ לילדים יתן לו הרגשה אינטימית וחווית משחק אחרת במקום הבטוח והכיפי שרק הוא יכול להיות בו.

שולחן כלי עבודה מעץ - צעצועי עץ לילדים

היתרונות שיש לצעצועי העץ

לצעצועי עץ יש המון יתרונות לעומת שאר הצעצועים שלרוב עשויים מפלסטיק.

יתרון ראשון – צעצועי העץ יחסכו לכם המון כסף, מכמה סיבות, סוללות.

סוללות זה משהו שאנחנו קונים כל פעם מחדש כדי שהמשחק יעבוד, וברגע שהסוללות מתרוקנות נצטרך לקנות עוד כל פעם, כך שאנחנו לא באמת מפסיקים להוציא כסף על המשחק, והמשחק לא יהיה זול כמו שמציגים אותו.

לעומת זאת, צעצועי עץ אינם מצריכים סוללות בכדי לעבוד, ובנוסף לכך, השימוש בסוללות הוא לא השימוש הכי ידידותי לסביבה, כך שנעדיף להשתמש כמה שפחות, ואם יש את האפשרות לצמצם זו תיהיה העדיפות.

 

צעצועי עץ לילדים - מצנם

יתרון שני – כמו שהוזכר למעלה, המשחקים מעץ הם משחקים שמפתחים את החשיבה, אבל זה לא רק זה.

ידוע לנו שמגיל קטן הדמיון של הילדים רק מתפתח, וזה לא סוד שדמיונם של הילדים זה דבר חזק מאוד, וכן זהו משהו שילווה אותם לכל החיים.

צעצועי העץ ידועים בתור משהו שמפתח את הדמיון, עם כל הצורות והצבעים, כך שהצעצועים האלה גם יותר ידידותיים לילדים וגם עוזרים להם לפתח חשיבה ודמיון יצירתיים יותר.

יתרון שלישי – עמידות, עמידות זה דבר מאוד חשוב שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת צעצועים, אם אנחנו רוצים לקנות מטבח לילדים מעץ למשל, דבר ראשון שצריך לקחת בחשבון זה את העמידות של המוצר, אם נרצה לתת לילד חומרים לבשל איתם במטבח שלו צריך לבדוק אם הצעצוע מותאם לכך ועמיד בכל החומרים שנרצה, ועץ אכן יהיה עמיד.

לרכישת צעצועי עץ במחיר המשתלם באינטרנט לחצו כאן