בשעה טובה ומרגשת אחת מהנשים היקרות לך הפכה לאמא טריה. חברה טובה, אחות, קולגה, משפחה, זה לא באמת משנה. כל עוד היא קרובה לליבך, זה העיקר.

רכישת מתנה כיום עבור אמא טריה היא לא דבר של מה בכך, מדובר באחת מהסיטואציות היותר מרגשות ובאירוע מופלא. לכן מתנות בעלות ערך אישי הן אפילו הרבה יותר מעניינות ,ולעיתים גם מאתגרות.

המזל הוא שעם הטכנולוגיה החדשנית של היום, לא מעט יצירתיות והרבה אנשים טובים ומוכשרים בקלות אפשר למצוא יופי של מתנות.

מתנה ליולדת עצמה - אישית, מרגשת וייחודית.

להיות אמא טריה זה לא דבר פשוט. נכון, כל ההתרגשות שמסביב, כל הרגעים הקטנים שאנחנו מרגישים שהחיים הם כדור ענק ומרגש בידיים שלנו, ומצד אחר יש רגעי שבירה לא פשוטים שבהם האמא הטריה זקוקה לזמן משלה.

בחיפוש אחר מתנה ליולדת בזול או במחירים שונים ומגוונים, את יכולה לחשוב על מספר דברים, גיפט קארד ליולדת או מתנה עם ערך אישי ומרגש עבור היולדת. תמיד אפשר לרכוש ערכת טיפוח, ביגוד או כרטיס מתנה לאחת מהרשתות המוכרות. אבל מתי בפעם האחרונה הענקת מתנה שהראתה ערך רגשי כל כך גבוה עד לדמעות טובות בעיניים? יש לנו עבורך ארבעה רעיונות מקוריים במיוחד:

  • תעודת לידה עם איור ריאליסטי / קווי 

תעודת לידה עם איור ריאלסיטי או קווי היא מתנה לאמא טרייה מרגשת ומיוחדת. מדובר בהזמנה אישית ומרגשת של תעודת לידה לכל דבר המתארת את כל פרטי התינוק או התינוקת המתוקים שהגיעו לעולם, ועל התעודה איור ריאליסטי וייחודי.

תעודת לידה מעוצבת באיור דיגיטלי

האיור יוזמן בהזמנה אישית, אפשר יהיה איור רק של התינוק או התינוקת המתוקים, או איור של האם והתינוק או התינוקת. האיורים נעשים על ידי מאיירים מקצועיים, מוכשרים ובעלי קו ייחודי ריאליסטי משלהם.

זוהי מתנה ליולדת בזול, אך יחד עם זאת, מרגשת, ייחודית ויצירתית שתשאיר זיכרון נעים ומרגש לנצח.

לפרטים נוספים ורכישה לחצי כאן

תעודת לידה מעוצבת באיור קווי

דוגמא לתעודת לידה באיור קווי של התינוק

• איור קווי בהזמנה אישית

איור קווי בהזמנה אישית היא מתנה ייחודית ליולדת. תוך זמן קצר תוכלי לקבל איור מיוחד, רגע ספציפי שאת רוצה להנציח. הרגע הזה יכול להיות של הילד או הילדה בלבד, או של האם עם הרך הנולד. או של הזוג עם האוצר החדש שהתווסף למשפחה. רגעים מרגשים, מצחיקים או פשוט כאלו שאי אפשר לפספס להנציח אותם.

איור דיגיטלי בהזמנה

איור קווי בהזמנה אישית הוא דרך נפלאה לזכור את הרגעים הכי מרגשים מהלידה בצור הייחודית ללא שום התעסקות בעריכת תמונות או עוד זיכרון בנאלי של צילום.

איור אפשר למסגר, לתלות בחדר, להעמיד בסלון, לבחור גדלים ייחודיים ולבצע את ההזמנה בקלות ובמהירות, בקבלתו במשלוח עד הבית. כך שתוכלו בקלות ובמהירות, מכל מקום ובנינוחות להזמין את המתנה הכה מרגשת הזאת עבור היולדת, ובכלל, עבור הזוג המאושר.

לפרטים נוספים ורכישה לחצי כאן

• מארזי מתנה לאמא טרייה – יופי של הפתעה

אם את לא סגורה לחלוטין על מתנה אחת בלבד, ישנה כמובן תמיד האופציה לרכישה של מארזי מתנה הכוללים מוצרים מפנקים ליולדת ולתינוק או התינוקת החדשים שהגיעו לעולם.

כולנו יודעים שחבילות מתנה ומארזי מתנה הם הפתעה מרגשת ומפנקת, לאו דווקא בלידות אלא באופן כללי אפילו. הזמנת מארז לאו דווקא חייבת להיות הזמנת מארז מוכן, יש גם אופציה להרכיב מארץ ממגוון של מוצרים איכותיים.

מארז ליולדת Bloom Sparrow מארז של מתחילות

טיפול בתינוק או בתינוקת הוא דבר לא קל הכולל בתוכו אחריות רבה. לכן לפני שאת רוכשת את המארז, וודאי שאכן יש בו את כל הפריטים הרלוונטיים ליולדת ולתינוק או התינוקת.

חשוב שתדעי, חומרי הגלם נבחרים בקפידה, עומדים בתקנים החמורים ביותר ועשויים 100 אחוזים של כותנה אורגנית סרוקה. המוצרים מעוצבים בעיצובים מקוריים שלא תמצאי באף מקום אחר, וההתאמה האישית יכולה להיעשות בהתאם לטעם הזוג או המשפחה על סמך מה שאת כבר מכירה ויודעת.

לפרטים נוספים ורכישה לחצי כאן

  • גיפט קארד ליולדת – לא רק לביגוד

הסברה הרווחת היא שכרטיסי מתנה כיום קיימים אך ורק עבור ביגוד, או מוצרי לייף סטייל. אך לא רק, גם מארזי מתנה, איורים ריאליסטיים ותעודות לידה מעוצבת בהחלט יכולים להיחשב כמתנה שאפשר לרכוש דרך גיפטקארד. רכישה של גיפטרקארד מעניקה ליולדת, לזוג המאושר או למשפחה המאושרת להחליט בעצמם על המתנה המרגשת.

את, מהצד שלך, בחרת באלמנט הכי יצירתי, מרגש ובעל ערך עמוק. כעת המשפחה יכולה כבר לבחור בעצמה.

לפרטים נוספים ורכישה לחצי כאן