למי זה לא קרה – אחרי שחיכיתם לרגע המושלם, סידרתם את הזוויות, האנשים, בדקתם שאף אחד לא יעבור בפריים ויפריע, צילמתם את התמונה המושלמת ואז גיליתם שהתמונה יצאה מטושטשת, כל המאמץ שלכם ירד לטמיון.

למרבה המזל, חנות האפליקציות של גוגל ואפל מלאה באפליקציות לשיפור איכות התמונה, אז שניה לפני שאתם מוחקים את התמונה המטושטשת, הקדישו כמה דקות לכתבה הבאה. 

באיזה תוכנה לשיפור איכות תמונה שווה להשתמש?

כמו שכבר אמרנו, חנויות האפליקציות מלאות באפליקציות לשיפור איכות תמונה, ובכל בלאגן הזה החלטנו לעשות סדר.

הורדנו, התקנו, בדקנו והשווינו. אז במקום לבקש מהחברה של החבר של האח שמבינה קצת בפוטושופ לתקן לכם את התמונה, עשו זאת בעצמכם! 

השימוש ברוב האפליקציות המוזכרות בכתבה הוא חינמי, כך שאתם יכולים להוריד את האפליקציה, לערוך בה את התמונה הבעייתית ולראות האם התוצאה מוצאת חן בעיניכם.

5 אפליקציות לשיפור איכות תמונה:

Adobe Lightroom CC

השם של אדובי הולך לפניהם, התוכנות שלהם הן שם נרדף לעיצוב ועריכת תמונות ברמה הכי מקצועית שיש. ניתן להשתמש בלייט-רום הן דרך המחשב והן דרך הטלפון (אפל ואנדרואיד).

האפליקציה מתאימה למתחילים ומקצוענים כאחד ומציעה מגוון רחב של פילטרים שימושיים שיעזרו לכם להגיע לרמות גימור גבוהות במיוחד. 

אם יש לכם מנוי פעיל ב-Adobe, תוכלו להוריד ולהשתמש באפליקציה בחינם.

אחד הייתרונות המרכזיים של האפליקצייה הוא שאתם יכולים לבחור את האיזור המטושטש אותו תרצו לשפר. באםליקציות רבות אחרות, אפשרות זו לא קיימת ופילטר התיקון עובד על כל התמונה, מבלי לתת לכם את האפשרות לבחור את האיזור הבעייתי בו תרצו לטפל.

תוכנה לשיפור איכות תמונה Adobe

להורדה לחצו כאן.

Vividit Photo Enhancer

Vividit היא אחת הפליקציות החמות ביותר בחנויות האפליקציות. באמצעות לחיצת כפתור אחת האפליקציה תתקן לכם את התמונות המטושטשות. האמצעות שימוש בבינה מלאכותית, האפליקציה יכולה לתקן לכם את התמונות ולהביא אותן לרמה כמעט מושלמת!

האפליקציה זמינה בחנות של גוגל ושל אפל להורדה בחינם, בנוסף, קיימת גרסא וובית (תוכנה) להורדה ושימוש דרך המחשב. 

אפליקציה לשיפור איכות תמונה

להורדת האפליקציה/תוכנה, לחצו כאן.

Fotogenic

אפליקציה נוספת שמתאימה הן לאנדרואיד והן לאפל היא Fotogenic. בגרסא החינמית של האפליקציה מוצעים מגוון רחב של כלים שיעזרו לכם לתקן את התמונה המטושטשת. 

האפליקציה כוללת גם כמה פיצ’רים מיוחדים כמו הפיכת תמונה לציור שמן או הוספת קעקועים וכמובן פילטר לחידוד ותיקון תמונות מטושטשות.

אפליקציה לשיפור איכות תמונה 2

VSCO

אפליקציה מותאמת לאייפון וגם לאנדרואיד, בעלת מגוון רחב של כלים ופילטרים שיעזו לכם בעריכת התמונה ותיקונה.

האפליקציה מתאימה למתחילים וגם למקצוענים, נחשבת יחסית קלה לשימוש ומתעדכנת על בסיס קבוע, כך שתמיד תמצאו פילטרים חדשים ואופציות מיוחדות.

VSCO שיפור איכות תמונה

Enhance Photo Quality

Enhance קיימת בחנות האפליקציות של גוגל בלבד ומדורגת במקום גבוה כאחת האפליקציות היותר אפקטיביות לחידוד ותיקון תמונה מטושטשת. 

האפליקציה נוחה ופשוטה לשימוש, מתאימה לכל אחד וניתנת להבנה בקלות. 

כמו להרבה אפליקציות בשוק, גם כאן ניתן לראות פרסומות שירוצו בתחתית המסך, אבל אם מתחשבים בזה שזו אפליקציה חינמית בעלת מגוון כלים רחב, הפרסומות לגמריי נסבלות.

Enhance Photo Quality שיפור איכות תמונה