כשאנחנו חושבים על מתנה מרגשת ומיוחדת אנחנו תמיד מנסים להיות הכי מקוריים שרק אפשר. אבל כמה באמת אפשר לקנות עוד עט עם חריטה? או עוד כלי יפה לבית? האם יצא לכם לחשוב על ציור קווי?

בשנים האחרונות עלה לתודעה רעיון קסום של הדפסת תמונות על מגוון של מוצרים. ספלים, חולצות, כריות, אפילו מצעים. כך או כך, הרעיון מקסים ביותר ונותן תחושה של מתנה מאד אישית שהשקענו בה.

יותר מזה, עם הזמן התפתח רעיון מושלם למתנה מקורית, אישית, מיוחדת ואומנותית. ציור קווי אומנותי, הכי אישי שיש. ממש כמו טביעת אצבע ייחודית בעולם, כך גם ציור קווי מתאר הופך להיות מתנה מרגשת. ציורים בהתאמה אישית הם רעיון מרגש.

ציור קווי - השפעות שונות

האיור מאז ומתמיד היה אומנות המאפשרת ליצור קווים, וכתמים בעזרה של טכניקות שונות אלו ואחרות. ציירים יכולים ליצור אשליית אור, נפח, תנועה ועומק. דרך הציור קל לבטא דעות, השקפת עולם ורגשות.

הרישום מאז ומעולם נחשב לאחת מצורות האומנות הקלאסיות ביותר המאפשר תיעוד של אלפי שנים המרכיב תרבות אנושית ומרגשת. לציור קטגוריות שונות של תבליט, אומנות פלסטית ואף נחשב כסמל לאומנות במגוון של סגנונות ושיטות ציור, המאופיינים על פי תקופות.

בכל תרבות, קיימים סגנונות שונים של ציור המושפעים מהחברה, מדת, וממגוון של טרנדים חולפים. תוך כך, התפתחו הסגנונות הללו עם השנים ויצרו אומנות נהדרת וממותגת כיוקרתית במיוחד, ובעלת סמליות אצילית.

מתנה מרגשת בשלושה סגנונות של ציור קווי מופלאים

אחת המתנות היותר מרגשות שהתפתחו בשנים האחרונות הן מתנות המעניקות למעשה ציור אומנותי ואישי. ציור זה יכול להגיע בשלושה סגנונות איכותיים ומרגשים:

  • ציור קווי

    אומנות בקו פשוט ואבסטרקטי. ציור בקו אחד הוא הציור השומר על הדמיון לדמות המקור, אך לא במאה אחוזים וכאן נכנסת לתמונה האומנות האמיתית של כל אומן ואמן המרשים לעצמם לבטא את האומנות שלהם.

ציור קווי
    • ציור קווי בצבע

כאן אנו משתמשים באותו קו כמו ציור הקווי הרגיל, כאשר הוא למעשה משתמש באקט של ציור קווי מתאר אך בצבע. הצבעים הם לרוב הצבעים המובילים בתמונה המקורית, כך שהדמיון יהיה זהה לקווי הרגיל. הצבעים יוסיפו אלמנטי ייחודי ובאופן האומנותי שהאומנים המציירים יחליטו.

ציור קווי בצבע
  • ציור קווי ריאליסטי

בסגנון הזה אנו משתמשים בכמה קווים ובכמה צבעים על גווני האפור והשחור תוך כדי הצללות מרהיבות. ציור קווי ריאליסטי נכנס לקטגוריית ציורים בהתאמה אישית יוקרתיים במיוחד היות והוא מעלה על גבי הבד הצללות, דיוק רב בפרטים הקטנים, ורוחב בהתאם לתמונות המקור. הוא למעשה מייצג את צורת הרישום הקלאסית של התרבות עוד כשרק נולדה.

ציור קווי ריאליסטי

כל ציור קו יכול להפוך מציור רגיל ליצירת אומנות של ממש. כל האיורים בין אם הם מתנות אישיות, ובין אם הם מוצגים לתערוכה כלשהי מודפסים על גבי נייר ברמת איכות גבוהה ואף מודפסים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית מהטובה ביותר. את האיורים אנו ממסגרים במסגרת עבודת יד, ואלו נשלחים עד לבית המזמין באהבה.

ציור בקו אחד - מתנה איכותית

אנחנו חווים לא מעט אירועים מרגשים בחיים שהיינו רוצים לזכור, ומחפשים אחרי חדשנות וטכנולוגיה מתחדשים, כשבעצם המתנה האמיתית כבר קיימת עוד מלפני הספירה ובתרבויות רבות ומשתנות. ציור אומנותי.

לציור האומנותי יכולת מדהימה לגרום לנו לשמר זכרונות ממש כמו תמונה, אבל בצורה מרגשת ואומנותית יותר. לא סתם נחשב הציור לסמל סטטוס יוקרתי, לאו דווקא ברמה הכלכלית, אם כי המנטלית. ולכן, הענקת ציור קו בין אם ריאליסטי ובין אם בצבע יכולה להיות מתנה נפלאה.

להפתיע את האהובים עליכם במספר דרכים

המתנה האומנותית יכולה להיות גם תעודת לידה מעוצבת, ציור דיוקן מרגש או אפילו ציור משפחתי זה או אחר שתבחרו. ממש כמו קולאז’, תוכלו לשלב מגוון של תמונות בתוך ציור אחד, או אפילו לבקש ציור בהתאמה אישית.

לאומנות יש מגוון של אופציות, סגנונות ושיטות. וחשוב שתבחנו היטב את הסקיצה ותראו אם היא מדברת אליכם או לא.

הענקת מתנה אישית באופן אומנותי כל כך, יכולה להיעשות בקלות דרך אתר האונליין ובאופן מהיר. אתם רק צריכים לבחור את התמונה, או התמונות, לשלוח, להעלות ולכתוב הארות וצוות המאיירים המוכשרים כבר יעשה את קסמיו.

ציורים בהתאמה אישית
ציור קווי בצבע סופי

לפני

אחרי

למחירון ורכישה לחצו כאן

לדוגמאות נוספות בעמוד האינסטגרם שלנו לחצו כאן