אם אתם כאן, כנראה שכבר חיפשתם לא מעט תוכנות לצורך עיצוב לוגו אונליין בחינם ולא מצאתם, או חיפשתם מספר תוכנות שכבר ניסיתם והתייאשתם מהן. ולא סתם, יש כל כך הרבה תוכנות בעולם הגרפיקה ולא כולן מתאימות לכל אחד ואחת.

עיצוב לוגו בעזרת המעצבים של Tpop

תוכנות זמינות זה נהדר, אבל הן לא תמיד הפיתרון. לפעמים כל מה שאתם באמת צריכים זה איש מקצוע איכותי, ברמה גבוהה שיודע בדיוק מה לעשות.

אם בכל זאת פחות הסתדרתם עם התוכנות ואתם מעוניינים לקצר תהליכים, בחרו בקפידה את אנשי המקצוע. וודאו מקצועיות ברמה גבוהה, וודאו ביקורות חיוביות, חוות דעת וביקורות וכמובן תנו מקום לכימיה ולתחושות הבטן שלכם.

אחרי הכל, אתם מפקידים כאן בידי אנשי המקצוע את הדבר החשוב לכם ביותר. הבית השני שלכם, העסק שלכם, ועיצוב לוגו על ידי איש מקצוע שהוא לא אתם דרך תוכנה זו או אחרת חייב להיות בעל חשיבה מקורית, יצירתית וכמובן לנסות ולדייק כמה שרק אפשר לרצונכם. ולכן, התהליך מלווה באופן מקצועי כבר מהרגע הראשון, ועד שהלוגו שלכם מוכן בשלמות.

מיתוג לעסק חדש בקלות ובמהירות

אנחנו יודעים עד כמה הביטחון המקצועי חשוב לכם, באמתחתנו צוות איכותי המורכב ממעצבות גרפיות, גרפיקאים ברמה גבוהה, מאיירים, אנשי מיתוג וקריאייטיב המעניקים שירות איכותי לאנשים רבים, ועד ל100% שביעות רצון.

לפרטים נוספים ניתן ליצור עמנו קשר בוואטסאפ, טלפון או במייל.

5 תוכנות מובילות לעיצוב לוגו אונליין

Canva

קאנבה היא אחת מהתוכנות היותר מוצלחות בעולם הגרפיקה, והיא מאפשרת מגוון רחב של תבניות בשלל סגנונות ולמגוון עבודות, ולא רק עיצוב לוגו לצורך מיתוג עסקים קטנים או גדולים.

התוכנה מאפשרת תבניות מובנות לצורך מצגות, כרזות, סרטונים, ושלל של רעיונות לצורך טיפול גרפיקאי מלא מההתחלה, ועד הסוף. יחד עם זאת, היא חינמית בהגבלה מסוימת ולא מאפשרת את כל הפיצ’רים באופן חינמי. למי שכן עושה אליה מנוי במחיר סמלי יש תבניות אפילו יותר מעניינות ואלמנטים גרפיים המאפשרים יצירת לוגו בחינם, ובנוחות מירבית.

הממשק מאד ידידותי למשתמש ומתאים גם למשתמשים מתחילים, וגם למשתמשים מתקדמים.

לעיצוב לוגו אונליין באמצעות Canva לחצו כאן

Renderfores

בבסיסה התוכנה משמשת כעורך ווידאו מקוון אך היא גם מאפשר ליצור סרטונים עם לוגו לכל רשת חברתית, ולכל מקום ברשת.

עיצוב לוגו באמצעות Renderfores פשוט מאוד, כל שעליכם לעשות הוא להכניס את שם העסק שלכם ותחום בפעילות, לבחור סגנון עיצוב וזהו! הלוגו שלכם מוכן להורדה.

המשתמשים בתוכנה נהנים מממשק ידידותי וגם מבחר משמעותי של תבניות ולוגואים שונים לבחירה. היתרונות הם שהממשק פשוט, כן יש מגוון של תבניות ונוח לעבוד עם התוכנה גם למתחילים.

לעיצוב לוגו אונליין באמצעות Renderfores לחצו כאן

Looka

התוכנה הקלאסית שקיבלה מיתוג מחדש לאחרונה מביאה ליופי של תוצאות ביצירה של לוגואים באנגלית, או בשפות אחרות. עבור סכום סמלי ונמוך תוכלו לקבל לוגו שנראה כאילו יצא עכשיו מסטודיו גרפיקאי של הביוקר.

ל Looka יש מגבלות ברגע שאנחנו מכניסים שינויים בגודל, ובמיקום. אין גמישות בשינויים ברמת הגדלים והמיקומים, אי אפשר לגרור ולשחרר דברים כמו בתוכנות אחרות וכל האלמנטים ממוקמים בהשוואה לפריסה שבחרתם מלכתחילה.

התוכנה מאפשרת פרט ליכולות העיצוב העצמאיות מגוון של שדרוגים ו’מוצרים’, וזה דווקא הגיוני מאד. הרי כיום כל תוכנה חינמית מפרסמת ומשווקת את המוצרים שלה. במקרה זה, תוכלו לבחור האם לרכוש עיצובים ספציפיים יחד עם הלוגו שלכם.

אופציה נוספת היא לשכור באמצעות התוכנה מעצב מקצועי שיעבוד על הלוגו שלכם כאשר העניין יתומחר עבור שעת עבודה.

כך או כך, מדובר בתוכנה שכיף לעבוד איתה, אך היא פחות מותאמת למשתמשים מתחילים שאם מסתבכים, בין כה וכה כנראה ילכו וישכרו שירות מקצועי לצורך יצירת לוגו.

לעיצוב לוגו אונליין באמצעות Looka לחצו כאן

Logo.com

תוכנה זו מעניקה לכם הרבה יותר מיצירת לוגו. היא מאפשרת לכם ליצור מיתוג עסקי איכותי ובמעטפת של חבילה שיווקית נרחבת. תוכלו להוריד את הלוגו, לערוך אותו, ולעצב אותו כראות עיניכם.

מהרגע שתכניסו את שם העסק, תכנסו אל עורך בסיסי בו תוכלו לבחור צבעים, לשנות את האפקטים, את הצורות, את המיתוג עצמו ובכלל גם להוסיף טקסטים שונים וסלוגנים.

התוכנה בה יש כבר מעל ל20 מליון משתמשים מעניקה לכם גם את היכולת להכין לוגו בסיסי בחינם, ואף מאפשרת אופציות נהדרות בתשלום למעוניינים.

זהו ממשק ידידותי, נוח, ואין צורך להוריד שום תוכנה למחשב על מנת לערוך את הלוגואים בצורה מירבית.

לעיצוב לוגו אונליין באמצעות Logo.com לחצו כאן

Logo Maker Squarespace

זוהי גרסה חינמית עבור עיצוב לוגו אונליין והיא בעלת דירוג חיובי רב ברשת. אפשר להשתמש בתוכנה זו ללא שום צורך הרשמה וכל מה שצריך לעשות זה לכתוב את שם העסק, ולערוך לוגו באמצעות עורך הלוגואים.

כלי העריכה מאד נוחים ופונקציונאליים. יש ללחוץ על תיבת טקסט או על כל סמל, ולהשתמש בתפריטים המופיעים למעלה. תוכלו גם לשנות גופן, צבע, וגם להזיז ולשנות גדלים של פריטים אלו ואחרים באמצעות גרירה שלהם.

בתוכנה זו אין תבניות מוכנות מראש, אין צבעים מוכנים מראש ומה שקיים על המסך, זה בעצם מה שקיים בתוכנה. היא עלולה להיות מעט מאתגרת למשתמש מתחיל, אך שווה כן להתעמק בה ולנסות לפצח אותה. כאשר הלוגו מוכן, כל שעליכם לעשות זה ללחוץ על SAVE, ובמהירות יש לכם עיצוב לוגו חינם להורדה כמו שרציתם.

הקבצים יורדים באיכות גבוהה, אך החיסרון הוא שהתוכנה לא שומרת את הלוגו. על מנת להשתמש בתוכנה חשוב שתצרו לכם משתמש, ועדיין, הלוגו לא ישמור את העיצוב שלכם באונליין אלא רק דרך הורדת הקובץ.

לעיצוב לוגו אונליין באמצעות Logo Maker Squarespace לחצו כאן

מיתוג לעסק חדש אונליין

כיום קשה למצוא אנשים שלא עובדים מהבית או מכל מקום אחר בעולם. נכון שגם הקורונה תרמה לסיטואציה הזאת, אך ללא שום ספק גם הטכנולוגיה החדשנית שמאפשרת לנו להתחבר לרשת האינטרנט גם במקומות הנידחים ביותר שרק נוכל לחשוב עליהם.

העבודה מהבית נוחה כיום למגוון של מקצועות החל מרואי חשבון, ועד לעורכי דין וכמובן לאנשים העוסקים בתחומי האינטרנט, עיצוב אתרים, תוכן ומיתוג גרפי.

נשמח לעזור לכם בעיצוב ומיתוג העסק, המעצבות והמאיירות שלנו לרשותכם 24/7/ לכל בעיה ושאלה אנא צרו עמנו קשר.