מזל טוב! אם אתם כאן זה אומר שהתינוק או התינוקת המתוקים שלכם גדלים ומתחילים לבצע פעולות ראשוניות. זה בדיוק הרגע לרכוש משטח פעילות מתקפל לתינוק בעל ערך של משחק, עניין וגם לימוד והתפתחות.

המשטח מאפשר מרחב בטוח לתינוק או לתינוקת, לבטח כאשר הם מתחילים לחקור את עולמם באמצעות תנועה, ובאמצעות מישוש וגישוש.

משטח פעילות לתינוק – גם למידה וגם משחק באותו המוצר

בבחירת משטח פעילות לתינוק מתקפל יש לבחור משטחי פעילות איכותיים העשויים מכותנה אורגנית וכאלו שיש להם את האופציה להוריד את הכיסוי, על מנת לכבס אותו בקלות.

אנחנו שמחים להעניק לכם את הזכות הבסיסית לבחור משטחים איכותיים באתרנו:

Treasure
זהו משטח פעילות העשוי 100% של כותנה אורגנית, משולב עיצובי איורים פסטורליים של בעלי חיים וטיולים. המזרן הוא ספוג בעובי של 4 ס”מ המאפשר מרחב בטוח גם לכם, וגם לתינוק או לתינוקת. את כיסוי המזרן ניתן להסיר ולכבס במידת הצורך על פי ההוראות כמובן.

משטח פעילות לתינוק Treasure

Dotony
משטח הפעילות עשוי 100% כותנה אורגנית ומשלב עיצוב של סוסי פוני ונקודות בצבעי ירוק ואפור מרגיעים ונעימים. המזרן הוא למעשה ספוג בעובי של 4 ס”מ המאפשר לכם מרחב בטוח למשחק למידה והתפתחות. כיסוי המזרן ניתן גם הוא להסרה ולכיבוס במידת הצורך על סמך הוראות הכביסה.

מזרן פעילות לתינוק Dotony

Basic Dots
משטח הפעילות עשוי 100% כותנה אורגנית ומשלב עיצוב של נקודות פשוטות, שקטות ויפות. המזרן הוא למעשה ספוג בעובי של 4 ס”מ המאפשר לכם מרחב בטוח למשחק למידה והתפתחות. כיסוי המזרן ניתן גם הוא להסרה ולכיבוס במידת הצורך על סמך הוראות הכביסה.

מזרן פעילות לתינוק Basic Dots

Bloom Sparrow
משטח הפעילות עשוי 100% כותנה אורגנית ומשלב עיצוב של איורים מופלאים לרקע פריחה נהדרת. המזרן הוא למעשה ספוג בעובי של 4 ס”מ המאפשר לכם מרחב בטוח למשחק למידה והתפתחות. כיסוי המזרן ניתן גם הוא להסרה ולכיבוס במידת הצורך על סמך הוראות הכביסה.

משטח פעילות לתינוק BLUM

Peacolady
משטח הפעילות עשוי 100% כותנה אורגנית ומשלב עיצוב של משלב איורים טווסים ופרחים. המזרן הוא למעשה ספוג בעובי של 4 ס”מ המאפשר לכם מרחב בטוח למשחק למידה והתפתחות. כיסוי המזרן ניתן גם הוא להסרה ולכיבוס במידת הצורך על סמך הוראות הכביסה.

משטח פעילות לתינוק Peacolady

כמו כן, ישנה אופציה לרכוש כיסוי נוסף למזרן פעילות שאינו כולל מזרן, ניתן להסיר אותו לכבס במידת הצורך.

מזרן פעילות לתינוק - קולקציות

למה משטח פעילות לתינוק טוב לנו

משטח מתקפל לתינוק מעניק לא רק הנאה מרובה, אלא גם מוסיף אור, צבע, ואווירה אחרת אל חדר הילדים או אל כל מרחב בטוח בו הילדים משחקים.

כל מזרן פעילות מתקפל לתינוק מגיע עם אלמנטים עיצוביים וסגנונות שעליהם אפשר להחליט מראש, וגם להתאים באופן אישי. תוך כמה דקות חדר הילדים הופך מחדר משחקים לחדר עם אווירת התפתחות, ומאפשר גם לכם יחד עם הילדים ליהנות מנקודת המבט שלהם לרגעים.

המתנה המושלמת

משטח פעילות לתינוק היא מתנה שהולכת אתכם לכל מקום, בין אם אתם מעניקים אותה לעצמכם ובין אם לחברים או משפחה. אפשר לטייל בהרבה מקומות בארץ וגם לקחת את משטח הפעילות לנופש, או לפיקניקים. כך שתמיד לילדים יש מרחב בטוח לשחק בו.

היות והמשטח מתקפל בקלות, קל לאחסון, קל לכיבוס ומשאיר אופציות לסידור הבית או הגינה לא תהיה לכם בעיה ליהנות ממנו בכל מקום אפשרי.

למה לקנות אצלנו?

כשאנחנו רוכשים מוצרים עבורנו או עבור הילדים אנחנו מן הסתם בודקים עד כמה הם יעילים לנו. ברכישה של מזרן פעילות לתינוק יש כל כך הרבה יתרונות החל מהמרחב הבטוח, ועד לנקודת המבט של הילדים בזמן משותף איתנו שאנחנו יכולים להרגיש אותה ממש בכל רגע נתון.

המזרן מובנה מספוג עבה המעניק אפילו יותר ביטחון, מעניק בידוד בין הרצפה לתינוק או לתינוקת ומונע חששות של התקררות או צינון. ולמעשה, הוא הפיתרון המושלם בשבילכם, ובשביל הילדים המתוקים שהבאתם לעולם באהבה.

רכישה של מוצרים איכותיים בעלי יעילות לשנים ארוכות מעניקה לכם שקט נפשי, ולילדים עיסוק והתפתחות ברמה גבוהה. בד איכותי, התפתחות, למידה, מרחב בטוח ובכלל יכולת ליהנות מזמן איכות עם הילדים כבר בגילאים הצעירים ביותר שלהם תוך כדי למידה וראייה מתוך נקודות המבט שלהם.