זוהי תקופה שבה העולם הדיגיטלי מאפשר לנו ליהנות מפיצ’רים מצחיקים כמו מדבקות לוואטסאפ שהפכו לעולם ומלואו. למי שלא מכיר, מדובר בסטיקרים שאפשר ליצור על כל נושא, וכמעט בכל תחום. אם אתם רוצים ליצור גם בעצמכם סטיקרים ומתקנאים בסטיקרים הקיימים, ישנן לא מעט אפליקציות שיכולות לסייע לכם לעשות את זה. בדקנו לכם ארבע אפליקציות מובילות, והסקנו את המסקנות.

כי העולם משתנה מיום ליום

וואטסאפ, כאחת התוכנות היותר חזקות בעולם למסרים מיידיים עובדת כל הזמן על חידושים והפתעות. חלק מהחידושים הם סטיקרים לוואטסאפ שמאפשרים לכם לשלוח ממש ‘מדבקה’ בעלת רקע שקוף שנדבקת למסך של הצ’ט שלכם.

למה הסטיקרים הפכו להיות כל כך פופולריים? זה פיצ’ר קל, פשוט, מצחיק, שמעלה חיוך על השפתיים ומאפשר לנו גם ליצור אותו בעצמנו על כל נושא שרק נרצה. זה הופך אותנו לא רק ליצירתיים, אלא גם נותן לנו בתקופה שהיתה באמת מאד עצורה ולא היה בה הרבה מה לעשות בין סגר לסגר, קצת אוויר לנשימה ודברים טובים ומשעשעים.

איזה אפליקציות מומלץ להוריד?

אם כבר יש לכם סטיקרים לוואטסאפ מוכנים ששמרתם מהודעות עם חברים, על מנת להוסיף את הסטיקרים לשיחה, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור הסמיילי הנמצא בצד ימין לשורת הצ’ט, ואז ללחוץ על סטיקר ותגלו את הסטיקרים השמורים לכם.

אם אתם מעוניינים ביצירת מדבקות לוואטסאפ משלכם, קבלו המלצה על ארבע אפליקציות מובילות:

איור דיגיטלי בהנחה

wemoji

האפליקציה הראשונה נקראת wemoji וניתן להוריד אותה בגוגלפליי למשתמשי אנדרואיד כאן. זוהי אפליקציה מאד ידידותית ומהירה שמאפשרת לכם ליצור סטיקרים לוואטסאפ להורדה בתהליך פשוט ונוח. כל מה שעליכם לעשות הוא מרגע הורדת האפליקציה ללחוץ על יצירת סטיקר בצד ימין (ראו בתמונה) ומשם, לבצע הוספה פשוטה של התמונה שתרצו לעשות ממנה סטיקר, לאחר מכן חיתוך קל ופשוט ושמירה יוסיפו באופן אוטומטי את הסטיקר אל הווסטאפ שלכם.

יצירת מדבקות לוואטסאפ עם wemoji

sticker.ly

האפליקציה השניה המעניינת שמצאנו עבורכם נקראת sticker.ly והיא זמינה למשתמשי אנדרואיד כאן ולמשתמשי אייפון, כאן.

האפליקציה הזו פחות פשוטה, אבל מאפשרת יותר אופציות. נתחיל מכך שיש בה כבר סטיקרים מוכנים, כך שאם תהיתם גם איך מורידים מדבקות לוואטסאפ שם רק תצטרכו ללחוץ על הסטיקר שאתם רוצים ולהוריד אותו בלחיצה פשוטה אל תוך הוואטסאפ שלכם.

אך מעבר לכך, במסך הראשוני תדרשו להירשם, או אם עם פייסבוק, או משתמש הגוגל שלכם. לאחר מכן תועברו למסך הראשי, בו יש ללחוץ על האיש בצד שמאל בסרגל התחתון, ומשם לבחור תמונות לצורך ביצוע חיתוך ידני, או אוטומטי ליצירת הסטיקר.

לאחר שהסטיקר יווצר, עליכם בעצם לבחור לו תיקיה, הוא יכנס אוטומטית אל התיקיה שבחרתם, ומשם לחיצה על כפתור ההוספה לוואטסאפ, הסטיקר יתווסף אל האפליקציה שלכם.

איך מורידים מדבקות לוואטסאפ עם sticker.ly
איך מורידים מדבקות לוואטסאפ עם sticker.ly 2
איך מורידים מדבקות לוואטסאפ עם sticker.ly 3

Custom Stickers

האפליקציה השלישית היא ה – Custom Stickers ומיועדת למשתמשי אנדרואיד בלבד, וניתן להוריד אותה כאן. כאן מדובר על אחת האפליקציות היותר פשוטות ליצירת סטיקרים. עליכם מהרגע שתורידו אותה לבחור בצד שמאל ב+, בו תתחילו תהליך של יצירת ‘חבילה’ לסטיקרים שלכם. לאחרי כן, תתנו שם לחבילה, ושם של מי שיוצר אותה ואז בחירת התמונה ממנה תרצו ליצור סטיקר, וגם אופציות לעריכה שלה כמו הסרת רקע ועוד. התהליך הוא פשוט וקל מההתחלה ועד לרגע שבו תשמרו את הסטיקר בוואטסאפ.

יצירת מדבקות לוואטסאפ עם Custom Stickers
יצירת מדבקות לוואטסאפ עם Custom Stickers 2

Sticker Maker Studio

האפליקציה שסוגרת את הרשימה היא- Sticker Maker Studio וניתן להוריד אותה עבור משתמשי אנדרואיד כאן ועבור משתמשי אייפון, כאן.  

האפליקציה הזו כוללת כשלושה שלבים עד שמגיעים אל הסטיקר הנכסף שיצרתם. בתחילה תבחרו שם לחבילת הסטיקרים, ותרשמו את שם היוצר.

לאחר מכן, תועברו אל מסך קטן בו תלחצו על ריבוע התמונה, ומשם תבחרו תמונה מתוך הטלפון ליצירת הסטיקר. בשלב הזה, כבר תועברו אל מסך שבו תוכלו לבצע עריכה, בתום העריכה, תחזרו אל המסך ובו הריבועים הקטנים של חבילת הסטיקרים, וכפתור שמירה אל הוואטסאפ שלכם. תהליך קל ונוח, מהיר, שהולך להפוך אתכם לאשפי סטיקרים.

יצירת סטיקרים לוואטסאפ עם Sticker Maker Studio
יצירת סטיקרים לוואטסאפ עם Sticker Maker Studio 2
יצירת סטיקרים לוואטסאפ עם Sticker Maker Studio 3

האפליקציות האלו בהחלט יכולות להגדיל לכם מלאי של סטיקרים לוואטסאפ להורדה ומעבר לכך, להפוך אתכם לאשפי סטיקרים וליהנות גם מסטיקרים מקוריים משלכם.