לא מעט תלונות יש על העידן הדיגיטלי. אומרים שהוא ‘הורס’ את הדורות הבאים. אומרים שהוא מנוון לנו את השרירים, אומרים שהוא חושף אותנו ליותר מדי מידע. אבל אף אחד לא באמת מספר על כמה חשוב העידן הטכנולוגי והדיגיטלי. כמה יתרונות הוא מביא איתו, כמה יעילות, ועד כמה הוא מסייע לנו לזרז תהליכים. ואם אתם חלק מהתעשייה של השיווק הדיגיטלי, או בכלל, אוהבים צילום ושיווק, מיד תבינו למה הטכנולוגיה טובה לכם.

עריכת סרטונים במהירות ובקלות – האמינו שזה יכול לקרות

האם קרה לכם אי פעם שישבתם מול לקוח ועל מנת להציג באופן אקראי אחד הסרטונים השיווקיים שלכם נאלצתם להמתין שהספק החיצוני ישלח לכם אותו? כי הרי שכרתם מישהו מקצועי לשם כך.  

זה עלה לכם לא מעט כסף, אחרי הכל מדובר בעבודה מקצועית. לא באמת בחרתם את האלמנטים לסרטון. לא היתה לכם שליטה מלאה על מה יהיה בו, ואם כן רציתם משהו מסוים ישנן פעמים שאותם אנשי המקצוע פשוט הכריחו אתכם להשתמש במה שהם מציעים, פשוט כי הם יודעים טוב יותר. או לפחות לשם כך אתם משלמים להם.

כאן נכנסות לתמונה האפליקציות השונות שמקלות לכם באופן משמעותי על החיים. אפליקציה לעריכת סרטונים פשוט תהפוך לכם את החיים לקלים יותר. יש לה מגוון של יתרונות, היא מותאמת לכל מערכת ולכל מכשיר החל ממחשבים, טלפונים ניידים, טאבלטים ועוד. 

אפליקציה לעריכת סרטונים – נעים להכיר

כאמור, ישנם לא מעט יתרונות לטכנולוגיה הזאת, ואנחנו שמחים לספר לכם עליהם:

  • לא תהיו תלויים יותר באנשי מקצוע שונים בתחום.
  • תהיה לכם השליטה המלאה על החומרים, השליטה המלאה על המסרים השיווקיים. תוכלו לבצע תיקונים במהירות ללא המתנה של זמן.
  • אלו אפליקציות ידידותיות למשתמש שאינן נופלות מעבודות גרפיקה מקצועיות בסטודיו.
  • אין הוצאת כספים בעלות גבוהה במיוחד, ואין תוספת תשלום עבור חוות דעת מקצועית. או עיצוב סקיצות המשולמות על פי שעה.

4 אפליקציות מומלצות שלא תרצו להיפרד מהן

בין אם אתם בתחילת דרככם ובין אם לא, תמיד טוב שיש לכם רשימה של אפליקציות עיקריות שכיף לעבוד איתן. ישנן אפליקציות שאין להן עלויות ולכן אפליקציה לעריכת סרטונים בחינם תתאים לכם במידה ואתם מעוניינים להתנסות.

כל אפליקציה לעריכת סרטון היא בעלת פיצ’רים אלו ואחרים אוטומטיים, מה שהופך את כל התהליך ליותר קל עבורכם. כל שעליכם לעשות הוא לגרור אלמנטים אל תוך התבנית, לבחור את הפיצ’רים המתאימים והאפליקציה כבר תערוך לכך את הסרטון.

אפליקציה חינמית לעריכת סרטונים איכותית היא זו שתאפשר לכם לא מעט אופציות ולא תכביד לכם על המחשב או על הטלפון שבו היא מותקנת.

איזו אפליקציות מומלצות יש עבורכם?

Movavi

מובבי היא תוכנה לעריכת וידאו הן למתחילים והן למתקדמים. ניתן להוריד ולהשתמש בה במקבוק, ווינדוס ואף באפליקצייה לטלפון הנייד. 

לאפליקצייה כלים רבים ליצירת מגוון רחב של סירטונים לכל שימוש, בין אם סרטונים קצרים לרשתות החברתיות (טיקטוק, אינסטגרם) סרטוני יוטיוב או סרטוני תדמית שיווקיים. הכל בצורה פשוטה, קלה ונוחה לתפעול.

יתרונות: מובנת, פשוטה, אינטואיטיבית ובעלת מגוון רחב של פונקציות ואפקטים.
חסרונות: הגרסא החינמית מוגבלת בזמן (בין 7 ימים ל-30 ימים)

להורדה לטלפון/מחשב לחצו כאן

מחפשים בכלל תוכנות לעריכת סרטוניםלחצו כאן למעבר להשוואה שערכנו ל-6 התוכונות לעריכת סרטונים החמות בשוק!

FilmoraGo

אפליקציה זו נחשבת לאחת מהאפליקציות החינמית המובילות לעריכה עבור אנדרואיד ואייפון. היא בעלת ממשק ידידותי ונוח למשתמש וכוללת בתוכה הרבה אפקטים מעניינים, ביניהם אפשר למצוא כמה מאוד ייחודיים כמו שינוי צבעים בסיסי ומורחב, שיתוף לרשתות חברתיות, חיתוכים מעניינים הוספת ומחיקת קולות רקע מהוידאו ועוד. 

פיצ’רים נוספים זמינים בגרסה המלאה. כמו וידאו ללא סימן מים, עיצוב רטרו ועוד.

Magisto Video Editor & Maker

מגיסטו היא אפליקציה מעניינת שתהפוך כל תמונה לקליפ מהמם. מדובר על אפליקציה שכמעט ולא מבקשת מכם לעבוד קשה ותעשה הכל בעצמה. אתם רק צריכים לבחור את התמונות ואת המשפט הראשי. חשוב לדעת שחלק מהאופציות בתשלום וחלק לא.

Magisto Video Editor & Maker אפליקציה לעריכת סרטונים

ActionDirector Video Editor

האפליקציה הנפלאה הזאת מגיעה עם ממשק קל ונוח למשתמשים. היא נחשבת לאפליקציה מאד פופולרית לעריכת סרטוני וידאו ומעניקה אפשרויות עריכה מגוונות. היא למעשה נחשבת אפליקציה לעריכת סרטונים בהילוך מהיר או הילוך איטי. ניתן להוסיף בה גם טקסט צף, תיקון צבעים באופן בסיסי ועוד.

אפליקציית בונוס נוספת

Quik

אפליקציית קוויק היא מבית ‘Go Pro’ המדהימה המפתחת מצלמות אקסטרים. זו אפליקציה שמיועדת לאוכלוסיה שמעוניינת בעריכה בסיסית בלבד. ובכך גם מאפשרת שיתוף קל ומהיר לרשת. האפליקציה מגיעה עם אופציות בסיסיות מאד כמו הוספה של טקסט, חיתוך, שינוי מיקום לקליפים ותמונות ועוד.