אם שאלתם את עצמכם איך להשיג עוקבים בטיקטוק, הגעתם למקום הנכון! 

בכתבה הבאה עשינו סדר בכל הטיפים וההמלצות שקיימות באינטרנט, סיכמנו את כל המידע ותימצתנו אותו ל-10 טיפים שווים שכל אחד יכול ליישם בקלות ובמהירות.

לקניית עוקבים באינסטגרם או בטיקטוק לחצו כאן!

לקניית עוקבים באינסטגרם או בטיקטוק לחצו כאן!

מזה טיקטוק ולמה לבחור דווקא בפלטפורמה הזו?

עם מעל ל-100 מליון משתמשים פעילים, TikTok נחשבת לרשת החברתית הצומחת במהירות הגבוהה ביותר ולכן היא הפלטפורמה המושלמת למקד בה את תשומת הלב השיווקית שלכם.

TikTok החלה את דרכה בשנת 2016 בצמיחה איטית אך קבועה. את הקפיצה הרצינית שלה עשתה במהלך שנת 2020, עם פרוץ מגיפת הקורונה העולמית, כשרוב אוכלוסית העולם נשארו ספונים בביתם. שם הפופולאריות והשימוש באפליקצייה גדלו בקצב משמעותי. 

סקירה מהירה - 10 הטיפים החשובים שיעזרו בהגדלת העוקבים:

1. מיהו הקהל אליו התוכן שלכם מכוון?

הצעד הראשון והחשוב ביותר ביצירת עמוד טיקטוק מצליח וצומח הוא לזהות את קהל היעד שלך. כמו בכל רשת חברתית גדולה, בטיקטוק משתמשים הרבה אנשים ממקומות שונים ועם תחומי עניין שונים. 

 

תוכן שיעבוד מצויין על קבוצה אחת של אנשים, לאו דווקא יעניין קבוצה אחרת. לכן, לפני שתתחילו ליצור תוכן, חשוב לדעת מיהו קהל היעד שלכם ומה התוכן שישפיע עליו בצורה הטובה ביותר. 

לאחר שזיהיתם את קהל היעד שלכם, מגיע החלק המאתגר, יצירת תוכן משעשע ומניע לפעולה, כזה שיגרום לעוקבים שלכם להיקשר אליכם ולרצות לשתף את התכנים שלכם עם משתמשים אחרים בTikTok.

העוקבים החשובים והיקרים ביותר, הם אלו אשר מתעניינים במוצר/שירות/מותג שלכם. הם יראו את המעורבות הגדולה ביותר ויעזרו לכם לקדם את הערוץ שלכם. 100 עוקבים פעילים עדיפים על 1000 עוקבים שקטים.

2. זיהוי מגמות

טיקטוק היא רשת חברתית גדולה וכמו כל רשת חברתית, היא נותנת דגש רב למגמות חברתיות שמתרחשות מסביבנו. 

נסו לאתר טרנדים חברתיים, צרו תוכן איכותי המתייחס לאותו הטרנד. 

זכרו, לא כל טרנד הוא הזדמנות ליצירת תוכן, גלו הבחנה בנוגע לטרנדים בהם אתם לוקחים חלק. לדוגמא, אם אתם מנהלים עמוד בו התוכן מגוון בעיקר לקהל יעד של ילדים, כנראה שיצירת סרטון על גובה עליית מחירי הדירות פחות ישפיע וייגע בקהל העוקבים שלכם.

3. ספקו ערך לעוקבים שלכם

התוכן הטוב ביותר עבור משפיעני רשת ומותגים הוא תוכן חינוכי אך גם משעשע. השתמשו בטיקטוק בכדי ליצור תוכן בעל איכות גבוהה, כזה שיגרום למעורבות גבוהה מצד העוקבים שלכם.

שתפו תוכן רב אודות השירות או המותג שלכם, גרמו לעוקבים שלכם להזדהות איתכם וצרו עבורם ערך רב בכל סרטון שאתם מעלים.

4. השתמשו בהאשטאגים (Hashtags)

האשטגים פופולארים ברוב הרשתות החברתיות. הכוח שלהם טמון בכך שהם מקלים על הגולשים למצוא תכנים שיכולים להיות רלוונטיים עבורם. השתמשו בהם בחכמה ועזרו למשתמשי הטיקטוק למצוא אתכם ולעקוב אחריכם. 

לנוחיותכם, צרפנו סרטון הסבר:

5. פרסמו את התוכן בפלטפורמות נוספות

אל תסתמכו רק על TikTok, היא לא הרשת החברתית היחידה ולא הפלטפורמה היחידה לגיוס עוקבים. 

אסטרטגיית שיווק נכונה חייבת לכלול פלטפורמות מדיה חברתית נוספות כמו יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק ואפילו פינטרסט. היכן שקהל היעד שלכם מעביר את זמנו הפנוי, שם אתם צריכים להיות. 

שתפו את תכני ערוץ הטיקטוק שלכם בפלטפורמות נוספות, כך תוכלו להגדיל את החשיפה. ניתן לראות שמשפיעני רשת רבים מפרסמים את סרטוני הטיקטוק שלהם בעמודי האינסטגרם שלהם.

איך להסיר את החותמת של טיקטוק מהסטונים שיצרתם? צפו בסרטון המצורף:

6. העלו תכנים בשעות הנכונות

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג יותר עוקבים היא לוודא שאתם מפרסמים את התכנים שלכם בזמן הנכון, כאשר סביר יותר שהקהל שלכם יהיה מקוון (מחובר לאפליקציה). 

בצעו כמה טסטים, העלו תכנים שונים בזמנים וימים בהם הקהל שלכם מחובר לאפליקצייה, לאחר תקופת בדיקה וניסוי, הגיעו למסקנות מהם היום והשעה הטובים ביותר עבור הקהל שלכם.

מעוניינים לדעת איך לתזמן פוסטים? צפו בסרטון המצורף:

7. צרו אתגרים משעשעים

הטיקטוק מלא באתגרים מעניינים ומשעשעים – ניתן למצוא אתגרי שירים, ריקודים, ליפסינג ועוד. השתתפו באתגרים בהם משתתף קהל היעד שלכם. 

בסרטון הבא תוכלו למצוא כמה מהאתגרים הויראלים ביותר לשנת 2022 בטיקטוק.

8. בצעו שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן אחרים

כמו שכבר ציינו מספר פעמים, טיקטוק בראש ובראשונה היא מדיה חברתית. חשוב ליצור מעורבות עם יוצרי טיקטוק אחרים, חפשו דרכים מקוריות, משמעשעות וחינוכיות ליצירת שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן נוספים. 

השתדלו לא להספים (לשלוח הודעות אשר מצטיירות כתוכן שיווקי בלבד) אך יחד עם זאת, אל תתביישו ליצור קשרים חדשים.

9. שתפו והשתמשו בתוכן שיוצרים אחרים העלו

ככל שתיצרו יותר תכנים ואתגרים, תגדילו את האמון של העוקבים והצופים בעמוד ובמותג שלכם, זה יוביל ליותר צפיות ומעורבות בתכנים ולבסוף תגדילו את מספר העוקבים שלכם.

נסו להבין מהם הטרנדים הבולטים שידברו אל הקהל שלכם, עליהם הלבישו אתגרים חדשים או האשטאגים חדשים שיצרתם. 

10. השתמשו בכלי צמיחה חיצוניים

כלי צמיחה חיצוניים הם לאו דווקא הדרך להשגת קהל עוקבים מעורב ונאמן יותר, עם זאת, במידה ויש לכם חשבון טיקטוק חדש, ייתכן ותוכלו להפיק תועלת רבה מצבירת מספר עוקבים גדול בזמן יחסית קצר, דבר אשר יחזק את ה”נוכחות” אל מול האלגוריתם של טיקטוק.

צרפנו 2 כלים חיצוניים שיכולים לעזור לכם בזה: 

למאמר המלא על קניית עוקבים לטיקוק לחצו כאן

למאמר המלא על קניית עוקבים לטיקוק לחצו כאן

Social-Viral

באמצעות Social-Viral תוכלו לקנות עוקבים לTikTok במחירים יחסית נמוכים. המערכת תאפשר לכם להגדיל את קהל העוקבים שלכם באופן מיידי. ניתן גם לקנות לייקים וצפיות לצורך קידום התוכן שלכם.

בכך תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם להפוך לויראליים ולקבל חשיפה בפני קהלים רחבים בצורה אורגנית – כך תוכלו להביא עוקבים מטורגטים יותר לערוץ שלכם, עליהם כמובן לא תצטרכו לשלם.

SocialBuddy

המערכת משתמשת במיקוד קהלים מתקדם, זאת בכדי לעזור לכם למצוא קהלים אשר מתעניינים בתוכן שאתם יוצרים. אתם יכולים לאתר עוקבים פוטנציאלים על בסיס תעשייה מסויימת, נישה מסויימת, האשטאגים רלוונטיים ומתחרים פוטנציאלים.

המערכת מתמקדת באיתור קהלים אמיתיים ואינה מתעסקת בבוטים או בחשבונות מזוייפים.

למעבר לכתבת ההשוואה המלאה לחצו כאן