תעודת לידה מעוצבת – להפוך רגע קסום לזיכרון מתוק

אתם מכירים את הרגע הזה שתוך כדי שהילדים גדלים, אתם נזכרים ביום שבו הם נולדו ומתחילים לחפש את הזיכרונות המתוקים בתמונות, סרטונים והקלטות? אם יש לכם כבר ילדים, כמובן שאתם מכירים. אם אתם הורים צעירים אתם עוד תכירו. ואם אתם בדרך לשם, מצפים לכם רגעים מופלאים ומרגשים.

זה הרי ברור, משפחה היא הכל, ותוך כך, אנחנו תמיד נחפש להעניק ולייצר חוויה משפחתית משמעותית. ואיזו חוויה היא יותר משמעותית מלידה? לכן תיעוד הרגע המושלם הזה יכול להפוך לקסם מיוחד עם תעודת לידה ייחודית ומעוצבת.

תעודת לידה מעוצבת יכולה ללא שום קשר להפוך גם להיות חלק מעיצוב חדר הילדים כאשר היא מאוירת בצורה מתוקה להפליא ומשלבת שם התינוק או התינוקת, משקל היוולדם והתאריך. למעשה, אתם יכולים להפוך אותה לכל מה שתרצו היות והתעודות מעוצבות באופן אישי.

תעודת לידה מעוצבת תוכי

תעודת לידה מעוצבת – ליצור את ההתרגשות בכף ידכם

לידה היא הסיטואציה הכי מרגשת בעולם. לפחות כך היא בעיני לא מעט אנשים ששואלים אותם לגביה. התהליך הבירוקרטי שאחריו הופך את המאורע לפורמלי. רישום הילד הוא רישום של כמה דקות, ולאחריו תקבלו תעודת לידה סטנדרטית. 

תעודת לידה מעוצבת הופכת עוד תעודה שבאה מתוך הליך בירוקרטי של רישום הילד לאחר הלידה, למתנה מושלמת ומרגשת וזיכרון מתוק שמתועד באופן ייחודי וקסום. 

תעודות לידה מעוצבות יכולות להגיע במגוון של סגנונות וצבעים, ומותאמות באופן אישי כך שיאפיינו את אופי החדר שעיצבתם. תעודת לידה מעוצבת לתינוק מגיעה בטווח מחירים של החל מ85 ₪, מעוטרת באיורים מרגשים ובכיתוב טקסט מותאם אישית.

זוהי אופציה מושלמת לעיצוב חדר הילדים, ואם אתם לא מגיעים לבחור את התעודה בעצמכם, ישנה גם אופציה למשלוח עד הבית. 

תעודת לידה מעוצבת לתינוק שנולד יכולה להיות מתנה נפלאה מכם ליקרים לכם, או מתנה מופלאה גם עבור עצמכם. תוכלו לבחור בין שני גדלים, ושלושה צבעים של מסגרות ביניהם עץ טבעי, לבן, או שחור.