כאוהבי חיות מחמד, אנחנו יודעים בדיוק איך אתם מרגישים. גם אנחנו נמסים מהעיניים הגדולות והפרווה הרכה. מהשפתיים המחייכות, הלשון הנופלת החוצה. וההתהפכות על הגב המתוקה במיוחד הדורשת ליטוף בבטן, ופינוק.

אנחנו מתגעגעים לריח שלהם, לנוכחות שלהם, לקולות המתוקים שהם משמיעים ולמעשה, אנחנו חלק מהחיים שלהם, ותוך כך, גם הם חלק משלנו, וחלק מאיתנו.

 

חיית מחמד בבית, אור בבית

כל מי שחי עם חיית מחמד יודע, חיות המחמד שלנו הן חלק מהמשפחה, חלק מאיתנו. הם מחכים לרגע שנגיע הביתה, גם אם יצאנו לפני חמש דקות רק כדי לשפוך את הפח. ואם אנחנו חלילה הולכים ליום שלם החוצה מהבית, אנחנו מתקבלים בקפיצות אוהבות ומרגשות.

ממש כמו שאר חברי המשפחה, גם הכלבים והחתולים אוכלים איתנו. ישנים איתנו, יוצאים איתנו לטיולים, מקבלים טיפול רפואי מסור ואנו לא מחסירים מהם דבר. עבור חלק מאיתנו הם פשוט החברים הכי טובים שלנו, וגם החברים הכי טובים של הילדים שלנו.

הם תומכים בנו ברגעים הכי קשים שלנו, הם מקשיבים לנו בסבלנות ובאהבה. והם גורמים לנו לרצות לפנק אותם ללא הספקה, ובאהבה אדירה. ואם יש משהו שאנחנו רק מחכים לו, זה לראות את הנצנוץ המתוק בעיניים שלהם בכל רגע נתון ביממה. זה רק טבעי והגיוני, שנרצה להעניק גם להם מתנה.

 

איור חיית מחמד – הם חלק מאיתנו

עולם חיות המחמד מבוסס על מגוון אדיר של מתנות כיפיות ומיוחדות לחיות המחמד. בין אם אלו צעצועים, משטחי מנוחה, מיטות ואפילו בגדים. לא תאמינו איזה מתנות קיימת לחתולים ולכלבים. ואפילו עוד לא התחלנו לדבר על העולם הקולינרי שלהם שגם הוא מפותח מאד ברמה הקולינרית. ויטמינים, בריאות, רכות הפרווה, וגם טעמים שחיות המחמד אוהבים, ולא אוהבים וכמובן החטיפים.

אחת המתנות שלא מעט אנשים חשבו עליה אך לא יישמו אותה היא מתנה שיזמנו בעצמנו עבור אדם יקר לנו. ולכן בעצם החלטנו בעקבות ביקוש גבוה להמשיך וליצור אותה באהבה לחיות המחמד. ובאהבה לבעלי חיות המחמד.

ממש כמו שאנחנו מעניקים מתנה לבני המשפחה האנושיים בבית, נרצה להעניק מתנה גם לחיות המחמד. בין אם אנחנו מדברים על איור חתול ובין אם אנחנו מדברים על איור כלב כי כל חיית מחמד היא עולם ומלואו.

איור חיית מחמד היא מתנה מופלאה שמעניקה, לא תאמינו, גם לחיית המחמד ערך ולא רק לבעליה. זו מתנה מרגשת, המאויירת בשלושה סגנונות: קווי, היפר ריאליסטי וקווי בצבע. תוכלו לרכוש איור של חיית המחמד בלבד, או איור של חיית המחמד יחד עם המשפחה, או עם הווטרינר שאתם כה אוהבים.

ממש כמו שאנחנו מצלמים את הכלב בכל תמונה שלנו בטיולים המשפחתיים. אין שום סיבה שלא יהיה גם איור של כלב איור ריאליסטי, ייחודי, בצבע או בשחור לבן. איור של כלב לבד, או ביחד עם המשפחה זוהי מתנה נפלאה שיכולה לגרום להתרגשות רבה.

איור כלב
כלב איור

מאיפה נולד הרעיון לאייר חיות מחמד

אנחנו בTpop מאמינים שחיות המחמד הן חלק מהמשפחה. כל עניין איור חיית המחמד החל בכך שתכננו להפתיע את הוטרינר הנפלא שלנו במתנה על מנת להגיד לו תודה על הטיפול המסור בכלבה המתוקה שלנו. וכך, איירנו תמונה מרהיבה של שניהם ביחד.

ממש לאחר הסיטואציה הזאת קיבלנו המון פניות מאנשים שרצו גם איור ייחודי של רגעים מרגשים עם היקרים להם. או להגיד תודה באמצעות איור מקסים כזה. ומשם, התחלנו לאייר חיות מחמד, ואנחנו מתאהבים בכל אחד ואחת מהם.

איור חיית מחמד דיגיטלי


איך כל הקסם הזה קורה?

מדובר בתהליך מאד פשוט. אתם מעלים לאתר שלנו עד ארבע תמונות של חיית המחמד. על התמונות להיות ברזולוציה גבוהה. לאחר מכן אתם בוחרים גודל, מספר הדמויות בתמונה, צבע המסגרת, וזה כל התהליך. אתם את שלכם עשיתם.

אנחנו מהצד שלנו מאיירים, מדפיסים, ממסגרים, מוודאים שהכל במקום ומושלם בדיוק כמו שרציתם, ושולחים את זה אליכם עד הבית. אם אתם לא בטוחים מה הגדל שאתם רוצים, או אם אתם מעוניינים בשילוב של מספר תמונות עבור תמונה אחת, תמיד תוכלו לשוחח איתנו.

לפרטים נוספים דברו איתנו כבר עכשיו, אנחנו כאן בשבילכם.

 

אהבתם את התוצאות? מעוניינים לקבל איור אישי של חיית המחמד שלכם? לחצו כאן לפרטים נוספים. 

מעוניינים להתרשם מאיורים דיגיטליים נוספים? לחצו כאן למעבר לעמוד. 

איור חיית מחמד איור כלב

איור חיית מחמד ממוסגר