Mini Cart

שאלות ותשובות

1. הזמנות

1.1 האם אני חייבת לפתוח חשבון באתר בכדי לבצע רכישה?

לא, אין צורך לפתוח חשבון באתר בכדי לבצע רכישה

עם זאת, על ידי יצירת חשבון אצלנו, תוכלי לבצע הזמנות מבלי שתצטרכי להזין את פרטיך בכל פעם שאת קונה אצלנו. את יכולה להירשם כבר עכשיו, או לחילופין ליצור את החשבון שלך בעת הרכישה הראשונה באתר.

1.2 איך אני פותחת חשבון?

אנא לחצי על “התחברות/הרשמה” ולאחר מכן “צור חשבון” ומלאי את הפרטים האישיים שלך.

1.3 איך אני מזמינה?

הוסיפי את הפריטים שלך לעגלת הקניות, לאחר שתסיימי, היכנסי לעגלת הקניות בכדי להשלים את ההזמנה. בדקי שכל המידע שהכנסת נכון (כתובת למשלוח, אפשרות משלוח, טלפון נייד…) לפני התשלום.

1.4 אני לא מצליחה להוסיף פריט לעגלת הקניות

חלק מן הפריטים דורשים העלאת תמונה והוספת משפט או פרטים נוספים (לדוגמא: הוספת פרטי התינוק בתעודת הלידה) ללא הוספת פרטים אלו לא תוכלי להכניס את המוצר לעגלת הקניות.

1.5 באילו דרכים ניתן לשלם?

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל, העברה בנקאית, ביט או פייבוקס.

1.6 האם אני יכולה לבטל הזמנה

ניתן לבטל את ההזמנה במידה ועדיין לא נשלחה אלייך, פרט להזמנות בעיצוב אישי (איורים בהזמנה אישית, תעודות לידה מעוצבות ועוד)

1.7 איך אפשר להשתמש בקוד הקופון?

הזיני את קוד הקופון בדף עגלת הקניות לפני שתמשיכי לעמוד התשלום. שימי לב שלאחר ביצוע ההזמנה והתשלום אין אנו יכולים להחיל קוד קופון שלא מומש.

1.8 איך אני אדע שההזמנה שלי אושרה?

לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום נשלח לך אישור הזמנה לכתובת הדואר האלקטאוני שציינת בעמוד הפרטים האישיים. לחילופין, תוכלי לבדוק את סטטוס ההזמנה בכל עת בחשבון שלך (במידה ואת משתמשת רשומה ויצרת חשבון)

1.9 האם אני יכולה לעקוב אחר סטטוס הזמנה שביצעתי?

בוודאי, כל שעלייך לעשות זה להיכנס לעמוד מעקב משלוחים, הזיני את מספר ההזמנה ואת כתובת האימייל אותה מסרת בעת ביצוע ההזמנה ולחצי על כפתור המעקב, בעמוד זה תוכלי לראות את כל פרטי ההזמנה כולל מספר מעקב (במידה וההזמנה נשלחה באמצעות שליח)

2. תנאי משלוח

לתנאי המשלוח,מדיניות, זמני משלוח ועוד לחצי כאן

 

לכל שאלה, בעיה או בקשה, ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון, וואטסאפ או בדוא”ל.

 [email protected]

 0559167958

התחלת שיחה
Tpop.co.il
קבלו עזרה מנציג בוואטסאפ