אחד האתגרים הגדולים שלנו בחיים הוא למצוא מתנה מקורית וחדשנית ליקרים לנו. מתנה שכשאנחנו מעניקים אותה לאהובים שלנו אנחנו רוצים שהם באמת ירגישו שחשבנו עליהם, השקענו בהם והתאמנו להם מתנה אישית שהם יהנו ממנה ויאהבו. אבל זה לא אתגר שאי אפשר לפצח, ואת החלום הזה אפשר בקלות להגשים. יש לנו כמה רעיונות מקוריים ומעניינים עבורכם שלא תצטרכו לשבור תכנית חיסכון בשבילם. המתנות הן עד 250 שקלים, הן ייחודיות, פרקטיות והכי חשוב, מרגשות ואישיות.

מתנה מקורית ייחודית ואישית – כי אפשר להראות אהבה גם אחרת

אנחנו יודעים כמה אתם ‘שוברים את הראש’. אתם מחפשים מתנות מקוריות ליום האהבה שיהפכו את הערב לאירוע. מתנה מקורית ליולדת שתגרום לה להבין שהיא החלה פרק חדש מופלא בחיים, ועוד מתנות שפשוט משנות את כל יומו של החוגג.

כמה אפשר לתת שוב בגדי ספורט במתנה, עט עם הקדשה, אוסף דיסקים נוסטלגי של פעם או כרטיס מתנה למותג בגדים אהוב? אתם רוצים לראות דמעות של התרגשות בעיניים כשאתם מעניקים את המתנה ליקרים לכם, ובצדק! לכן הגענו לייעץ לכם עם ארבע מתנות מקוריות, מרגשות, מופלאות, שאהובכם ישמחו לקבל:

איור דיגיטלי בהזמנה אישית

איור דיגיטלי בהזמנה אישית הוא רעיון מדהים המתאים גם בתור מתנה מקורית ליולדת או מתנות מקוריות ליום האהבה ובכלל. ימי נישואין, חתונה, או אפילו סתם אם מתחשק לכם לפנק את היקרים לכם.

מדובר במתנה מאד אינטימית, האיור הוא איור עבודת יד המעניק תחושה אישית וייחודית והוא נעשה באופן מאד קל ופשוט. כל מה שעליכם לעשות זה לשלוח את התמונה שתרצו, ומשפט מרגש שתרצו להוסיף והצוות המוכשר כבר יעשה את קסמיו.

לאחר סיום האיור, נשלח אליכם סקיצה לאחר שתאשרו אותה אנו נדפיס, נמסגר במסגרת עבודת יד איכותית ונארוז בעטיפת מתנה ייחודית לשליחה עד הבית.


איור משפחתי

תעודת לידה מעוצבת

תעודת לידה מעוצבת היא מתנה נפלאה המתאימה כמובן עבור מתנות מקוריות לתינוקות מתוקים שרק נולדו. המתנה מעוצבת באיור ריאליסטי או קווי של התינוק או התינוקת המתוקים שהגיעו לעולם. אתם שולחים תמונה של התינוק, או תמונה של ההורים עם התינוק ואת פרטי הלידה והצוות המוכשר מאייר תמונה מרגשת. הפרטים יתווספו על סמך העיצוב הנבחר, והאיור ישלח אליכם לאישור. לאחר אישור האיור הוא יודפס, ימוסגר וישלח אליכם עד פתח הבית.


תעודת לידה מעוצבת באיור ריאליסטי

מדבקות קיר לחדר ילדים

מדבקות קיר לחדר ילדים הן מתנות נפלאות שיכולות בהחלט לשמש בתור מתנות מקוריות ליום הולדת לתינוקות ולילדים. לא מדובר בתהליך מורכב במיוחד, אלא במספר רגעים שבהם תוכלו ליצור קיר קסום ולהחיות את קיר חדר התינוקות, או חדר הילדים. עם מגוון רחב ומעניין של מדבקות קיר הקיימים בגדלים ובצבעים שונים ההדבקה היא פשוטה והמחירים מצוינים. העיצובים הם עיצובים מקוריים שלנו, המיוצרים על ידי הצוות המוכשר שלנו כך שאתם למעשה מקבלים מוצר, מתנה, מותג מקוריים שלא תמצאו באף מקום אחר.


מדבקות קיר לחדר ילדים ים סדרת איתמר

איור חיית מחמד

זוהי המתנה הכי מתוקה שאי פעם תחשבו עליה. יש לא מעט רעיונות למתנה ליום הולדת אבל זו מתנה שיכולה להתאים למגוון של אירועים, ולא רק ימי הולדת.

כשאנחנו מקבלים איור של חיות המחמד שאנחנו כה אוהבים, זה נותן לנו תחושה נפלאה. מישהו חשב עלינו, השקיע בנו ונתן לנו את מיטב היצירתיות שבו. זה הגיוני שהכלב או החתול לא יתלו את הפורטרט שלהם לבד, ולכן, זו מתנה כפולה. גם לאוהבים אותנו ללא תנאים, וגם למי שאנחנו אוהבים.

כדי ליהנות מהמתנה המשגעת הזאת כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח תמונה של בעלי החיים עצמו, איתכם, או לבד. הצוות המוכשר שלנו יאייר את התמונה וישלח סקיצה לאישור. לאחר האישור, אנו נדפיס, נמסגר, נעצב, נעטוף יפה ובאהבה ונשלח את האיור המתוק אל דלת ביתכם.


כלב איור

למתנה מקורית עם ערך יש משמעות

כמובן שכל מתנה שאתם קונים לאהובים שלכם היא מוערכת ומלאה באהבה. אבל כשאתם משקיעים במתנה עם ערך, שהשקעתם בה את מיטב היצירתיות והמחשבה היא מתנה שיש בה ערך גבוה יותר.

לא כל המתנות צריכות להיות פרקטיות כמו נעלי בית, בגד או כלים למטבח. הפרקטיקה של המתנות יכולה להיות מספיק טובה גם בכך שהיא פשוט נמצאת שם.

איור מרגש כמו איור של היקרים לנו, או תעודת לידה מעוצבת יכולים לגרום למקבלי המתנות להתרגשות רבה והפרקטיקה היא כמובן הזיכרון שנשמר, כתמונה מעוצבת ומרגשת.

כשמדובר באיורים יש פה אפילו ערך גבוה יותר היות ומדובר באומנות לשמה. לעולם האומנות יש יוקרה אחרת כשמדובר במתנות, וכאשר אנחנו באים ומעניקים מתנות איכותיות כמו איור אומנותי מקורי הנעשה אך ורק למען היקרים לנו, אנחנו מעניקים להם עוד משהו ייחודי משלהם. ממש כמו טביעת אצבע, יחידה בעולם. איור אומנותי שמתאים אך ורק למקבל המתנה.

איורים אישיים – מתנות מקוריות ליום האהבה

איור אישי היא מתנה שמתאימה לכל הגילאים. גילאי גיל הזהב, גילאי גיל ההתבגרות וגילאים קטנטנים. אנו מבטיחים לכם שהאיורים שלנו הם המתנה המקורית והאישית ביותר שתוכלו להעניק למי שאתם אוהבים.

כמובן שזה דורש קצת יותר זמן, ומורכבות מסוימת. אבל הצוות המוכשר שלנו ידע בדיוק להנחות ולהדריך אתכם לגבי מה נצטרך על מנת ליצור לכם את המתנה המושלמת.

לקנות מתנות מרגשות מכל מקום בעולם, בכל שעה

עשינו על שביכולתנו בשביל להנגיש לכם אתר נוח, נקי ועם מוצרים ייחודיים. הפלטפורמה האיכותית שלנו מאפשרת לכם להכנס לאתר, ולהזמין מתנה איכותית אומנותית ומרגשת.

אל תדאגו, אתם לא לבד! מאחורי חוויית הקניה אונליין עומד צוות שלם שבמידת הצורך יעניק לכם מידע, וסיוע. רכישה אונליין של מתנות אלו וקבלת המשלוח עד פתח הדלת מאפשרים לכם ליהנות מחוויית קנייה איכותית שלא תגרום לכם לכתת רגליים.

לא תצטרכו לגשת לקניונים, או לחפש גלריות. לעמוד בתורים ארוכים, או להתחיל לחפש מבצעים אצל מגוון של אנשים פרטיים העוסקים במסגור והדפסה.

באתר אחד יש לכם מאיירים מוכשרים, אומנות ייחודית, מתנה אישית ומרגשת ומסגור, הדפסה ומשלוח איכותיים.

רוצים לראות דוגמאות למתנות מקוריות נוספות? בקרו בעמוד האינסטגרם שלנו