אחת הסיטואציות שכולנו הכי רוצים להיות מקוריים בה, היא הענקת מתנה. אנחנו שוברים את הראש אינספור פעמים על איך להיות הכי מקוריים כשאנחנו מעניקים מתנה ליקרים לנו. גם בעניין הזה, העידן הדיגיטלי ללא ספק בא לקראתנו ובקלות.

העידן הדיגיטלי מביא איתו לא רק פתרונות נהדרים למגוון של סיטואציות או עניין. אלא גם פותר לא מעט דילמות שקשורות למתנות ייחודיות.

כך למשל נכנס הטרנד הפיכת תמונה לציור ולמעשה, גם הפך להיות הרבה יותר מהיר ונגיש כיום. כיום, כבר לא צריך ללכת ולחפש את המאיירים שיושבים על הטיילת באילת כדי להפוך תמונה לציור ייחודי. מה שהיה פעם פחות נגיש, היום קיים באופן קצת יותר נוח.

איך להפוך תמונה לציור במספר קליקים בלבד – 3 אפליקציות מומלצות

כל מי ששייך לדור הקודם שמכיר המרת תמונה לציור רק דרך איור ידני, יהיה מופתע לדעת שהיום הדבר מתאפשר גם בצורה דיגיטלית ובאופן מאד קל. איך? איגדנו עבורכם שלוש אפליקציות  מומלצות וחינמיות שיהפכו אתכם לאומנים תוך כמה דקות.

Nightcafe

נייטקפה הוא אחד האתרים היותר פופולארים בתקופה האחרונה. קשה היה שלא לשים לב לכמות התמונות, תכנים, כתבות ותשומת לב שקיבלה הבינה המלאכותית, וזה בדיוק מה שנייטקפה מתמחים בו, ניצול הבינה המלאכותית ליצירת תמונות מדהימות בתוך שניות. 

תוכלו להפוך כל תמונה שלכם לציור שמן, רישום מינימליסטי ועוד. בנוסף ניתן להשתמש ב”סטייל” של ציירים מפורסמים ולהחיל אותם על התמונות שלכם.

תמונה לאיור - בינה מלאכותית
בתמונה - ג'ירפה שחוברה ליצירתו של האמן היפני קצושיקה הוקוסאי "הגל הגדול בסמוך לקאנאגאווה"

אז איך מתחילים? ממש בקלות.

  1. לחצו כאן
  2. בחרו באופצייה “Create” שנמצאת בחלקו העליון השמאלי של המסך
  3. בחרו באופצייה “Style Transfer” 
  4. עכשיו כל מה שנשאר, זה רק לבחור תמונה (ממאגר תמונות קיים או תמונה שנמצאת על המחשב שלכם)
    לאחר מכן, לבחור את הסגנון אותו תרצו להחיל על התמונה שלכם.
הפיכת תמונה לציור בבינה מלאכותית

לאחר מכן לחצו על “Create” בחלקו התחתון של המסך וזהו! האתר יעביר אתכם לעמוד טעינה ולאחר מספר שניות תקבלו את התמונה שייצרתם באמצעות הבינה המלאכותית. לא פחות ממדהים! 

לייצירת תמונות עם נייטקפה לחצו כאן.

שימו לב, נייטקפה נותנים להשתמש בשירות שלהם חינם מספר פעמים, לאחר מכן העלות היא באמצעות רכישת קרדיט באתר. 

במידה ואתם מעוניינים לרכוש קרדיט, אתם יכולים להשתמש בקוד הקופון Tpop לקבלת 5% הנחה! 

Deep Art Effects

דיפ ארט אפקט ממצבת את עצמה בשנים האחרונות כאחת האפליקציות הנוחות והיעילות ביותר לעיצוב תמונות. 

באמצעות שימוש במנוע סקירה מתקדם, אשר משתמש בבינה מלאכותית, האפליקציה מסוגלת לעשות שינויים משמעותיים בתמונות (כולל הגדלתם או הוספת צבעים) מבלי לפגוע באיכות התמונה.

השימוש באפליקצייה פשוט מאוד! על שעליכם לעשות זה להוריד אות האפליקציה, לבחור את התמונה שאתם רוצים לערוך ולאחר מכן לבחור אחד מעשרות פילטרים מדליקים (ציורי שמן, איורים קווים, איורים צבעוניים ועוד…) לבסוף ניתן לשמור את התמונה בגלריה של הטלפוו או לשתף אותה ברשתות החברתיות (פייסבוק, וואטסאפ ועוד).

להורדה לאייפון, אנדרואיד או למחשב, לחצו כאן

Adobe Fresco

אין ספק שאדובי נחשבים למובילים בתחום העיצוב מזה כשנים רבות, התוכנות והאפליקציות שלהם תמיד מדורגים במקומות הראשונים ברוב תחומי העיצוב.

פרסקו היא אפליקציה המשמשת לאיור ונחשבת לאפליקציה מאוד נוחה, הן למתחילים והן למקצוענים. ניתן למצוא באינטרנט ביקורות מעולות מצד המאיירים שמציינים כי מעולם לא היה קל יותר לשמור על דיוק ואיכות איור.

אחד מהפיצ’רים המגניבים שמצאנו בתוכנה הוא הפיכת תמונה לציור שמן. בסרטון המצורף מטה ניתן לראות איך אפשר לעשות זאת בקלות ובמהירות.

להורדת האפליקציה למכשירי אפל (IOS) בלבד לחצו כאן.

אפליקציות בונוס נוספות

Picsart

פיקסארט היא אפליקציה מעולה בעלת מספר רב של אפשרויות ומאוד נוחה לשימוש והבנה. האפליקציה מותאמת לשימוש באנדרואיד, אייפון ואפילו ניתן להוריד אותה למחשב.

בנוסף לכך שהיא אפליקציה לעריכת תמונות, פיקסארט משמשת גם כרשת חברתית בה ניתן לשתף תמונות ולראות תמונות של משתמשים אחרים. 

כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאפליקצייה, ללחוץ על סימן הפלוס (+), לבחור את התמונה שאותה תרצו להפוך לאיור, לבחור למטה באפשרות “Effects”, ואז לבחור האם תרצו להפוך את התמונה לאיור קווי, ציור שמן, איור מצוייר, צבעי פסטל ועוד סגנונות איור שונים ומגניבים. 

לאחר שהפכתם את התמונה לאיור המועדף עליכם, ניתן להוריד אותו בקלות לטלפון.
השימוש באפליקצייה חינמי, אם תרצו להוריד את התמונה תצטרכו להתחבר עם חשבון הגוגל/פייסבוק שלכם ולבחור בגסאת המנוי החינמי ל-7 ימי ניסיון.

להורדה לאנדרואיד/ אייפון לחצו כאן (בחרו באופצייה “Get the App” להתחלת עבודה)
לעבודה אונליין מהמחשב לחצו כאן (בחרו באופצייה “New Project” להתחלת עבודה)

Prisma

פריזמה היא אפליקציה שיוצרת לכם פילטרים דרך ממשק חכם המעבד את התמונה, ומתאים לה באופן אוטומטי את הפילטר שהכי מחמיא לה. פריזמה הושקה כבר ב2016 ומאז גורפת אחריה מליוני משתמשים.

אין מורכבות רבה מבחינת התפעול. להורדת התוכנה נכנסים אל חנות האפליקציות במכשיר שלכם בין אם אתם משתמשי אנדרואיד ובין אם אתם משתמשי אייפון, התקינו את האפליקציה באופן רגיל כמו כל אפליקציה.

ברמת התפעול, אתם מעלים תמונה, בוחרים פילטר, והאפליקציה כבר מתאימה את עצמה אליכם. אתם יכולים גם לבחור פילטרים אחרים אם מוצאים חן בעיניכם. היתרון? הפכת לאומן תוך כמה שניות. החיסרון? אין הרבה מרחב פעולה.

היא מהירה, היא מעניינת, והיא עונה על הצרכים אם אינכם מעוניינים ביותר מדי מרחב פעולה.

אפליקציה שהופכת תמונה לציור Prisma 2

Photo Sketch Maker

פוטו סקצ’ מייקר היא אפליקציה שהופכת תמונה לציור מדהים דרך המצלמה. לא חייב להעלות תמונה מוכנה, אלא אפשר לצלם ולהעלות אותה ישר לאפליקציה. המרת תמונה לציור או לשרטוט מעולם לא היתה קלה יותר. כל מה שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות ולהעלות תמונה. התמונה תהפוך לציור, או שרטוט שחור לבן או צבעוני ותישמר בקבצי PNG, JPG או JPEG.

היתרון כמו בכל האפליקציות הללו הוא המהירות שבה אתם הופכים לאומנים ללא שום צורך ללמוד אומנות. החיסרון, אין הרבה מרחב יצירתיות. חיסרון נוסף, האפליקציה קיימת למשתמשי אנדרואיד בלבד.

הפיכת תמונה לציור באמצעות אפליקציית Photo Sketch Maker

Pencil Photo Sketch

אפליקציה זו ממירה תמונות לרישומים בקלות, והופכת את התמונות שלכם לרישום ידני בעיפרון או בצבעים. הממשק של האפליקציה הוא פשוט ביותר. לאחר הורדת האפליקציה מחנויות האפליקציה עליכם לצלם תמונה או להעלות תמונה מהגלרייה. לבחור אפקט לפי מה שאתם אוהבים, עפרון, רישום, צללית או צבעוני, לשמור את התמונה ואחר כך גם תוכלו לשתף אותה ברשתות החברתיות.  כאמור, החיסרון הוא חוסר מרחב פעולה ביצירתיות. היתרון הוא להפוך לאומנים תוך כמה שניות, ובחינם.

אפליקציה שהופכת תמונה לציור Pencil Photo Sketch

אומנות בצד, טכנולוגיה בצד

יחד עם זאת, חשוב לציין. כל אפליקציה שהופכת תמונה לציור בחינם היא נחמדה, אין ספק. אך היא לא באמת מחליפה אומנות אמיתית.

כשאנחנו חושבים על מתנה מקורית לרוב אנחנו חושבים על הפיכה של תמונה לציור, יצירת דיוקן אישי ליקרים לנו. או לאיש או האישה שאנחנו אוהבים ומעוניינים להעניק להם תמונה איכותית. יצירת של דיוקן כזה עם טאצ’ אומנותי אמיתי יכולה לקרות רק כשאנחנו ניגשים אל אנשי מקצוע אמיתיים.

צייר אמיתי ידע להוציא מהאדם בתמונה את האופי ולשקף אותו גם בתוך הציור עצמו, להעניק לו את האלמנטים האומנותיים שלו ולתת לו מתנה מקורית ויחידה מסוגה בעולם, המותאמת באופן אישי רק לו.

כל אפליקציה יכולה להפוך תמונה לאיור, אבל צייר אמיתי, ידע להפוך את האדם שבתמונה ליצירת אומנות אמיתית.

אנחנו מזמינים אתכם להעניק במתנה איור בהזמנה אישית, אומנותי אמיתי ליקרים שלכם, בהזמנה אישית, ובמחירים משתלמים.

לשאלות והצעת מחיר שלחו לנו הודעת וואטסאפ או התקשרו לטלפון 0559167958

ציור משפחתי טיפופ

הפיכת מספר תמונות (בתמונה זו חיברנו 10 תמונות שונות) לציור משפחתי מושלם! לחצו כאן למעבר להסבר על תהליך יצירת הציור המשפחתי.