מזל טוב! אין יותר משמח מהרגע בו הודיעו לך על הולדת תינוקת/תינוק לאנשים הקרובים והאהובים לך.
מיד לאחר שההתרגשות מעט שכחה, התחלת בחיפושים קדחתניים אחרי מארז לתינוק החדש וגילית שהאינטנרט מלא בהצעות, מארזים לתינוקות ומתנות. חלקם רלוונטיים יותר וחלקם ממש לא מה שאת מחפשת.

אם את מחפשת את מארז המתנה המושלם, כזה שמכיל בדיוק את מה שהיולדת הטרייה צריכה, כזה שכל המוצרים בו עשויים 100% כותנה אורגנית סרוקה, נשטפים בקלות, אינם מסוכנים לבריאות התינוק ורכים ומלטפים בצורה בהמושלמת ביותר, כדאי לך להמשיך לקרוא!

מארז לתינוק - מארז אחד שמכיל בדיוק את מה שאת מחפשת

בין אם את מחפשת מארז לתינוקת שנולדה או לתינוק שנולד, זה ממש לא משנה. המארזים שלנו מעוצבים באיורים מקוריים, בצבעים עדינים, רכים ונטרליים, כאלו שיתאימו לתינוק או לתינוקת החדשים. 

המארזים לתינוקות שלנו מכילים מספר מגוון של פריטים ואף מחולקים לפי קטגוריות שיעזרו לך לעשות סדר בבלגן.

בין הפריטים שתמצאי במארזים שלנו: נחשושים, מזרני פעילות, חיטולי טטרה במבוק, סדינים לעריסה ולעגלה, שמיכות לקיץ ולחורף ועוד מוצרי טקסטיל איכותיים ומושלמים, כולם כמו שכבר ציינו, עשויים 100% כותנה אורגנית סקורה. 

מארזים לתינוקות שנולדו - סוגי המארזים

כל מארז שלנו נבנה במחשבה תחילה, הורכב בתשומת לב רבה ובא לענות על צורך אמיתי של היולדת הטרייה. 

לאחר התייעצות עם יולדות רבות, בשילוב הניסיון שלנו, בנינו מארזי לידה מושלים אשר כל אחד ואחד מהם מאופיין בקו מוצרים ספציפי.

לדוגמא, מארז לידה לתאומים: 

מארז ליולדת Bloom Sparrow לתאומים

המארז הורכב בדיוק ללידת תאומים וכולל: 2 נחשושוים מעוצבים, 2 חיטולי טטרה במבוק ענקיים, 2 שמיכות התחלה ו-2 סדינים לעריסה. ניתן לבחור בין מספר צבעים לסדינים וכן בשמיכה דקה (לקיץ) או שמיכה עבה כוללת מילוי (לחורף).

ניתן לכבס את הפריטים, בכביסה עדינה (30 מעולות) וללא שימוש במייבש. המארז מתאים גם לבנים וגם לבנות.

לפרטים נוספים ורכישה לחצי כאן

מארז לתינוקת שנולדה - כמה רעיונות מקוריים

בטח נתקלת כבר במספר מארזי מתנה בחיפוש שלך אחר המארז המושלם, אך אנחנו בטוחים שמארזים שלמים ומשלימים כמו המארזים שלנו עדיין לא ראית. 

אחד המארזים המומלצים שלנו לתינוקת חדשה הוא:

מארז ליולדת Peacolady

מארז Peacolady – מארז גדול – מכיל: כרית וציפית, שמיכת התחלה, חיטול טטרה במבוק ענק, חשוש מעוצב וסדין לעריסה. 

המארז מקושט באיורי טווסים עדינים, השימוש בצבעים נעשה בטוב טעם, עיצוב נקי, פשוט ואלגנטי . כזה שיכניס לחלל החדר אנרגיות טובות.

מארזים לתינוקות - סוגים, פרטים ומחירים

פרט ל-2 סוגי המארזים שפירטנו למעלה, הרכבנו עוד מספר רב של מארזים שיתנו מענה לכל יולדת לפי צרכיה. הרכבנו מארזי חורף, קיץ. מארזים גדולים וקטנים, מארזי פינוק, מארזים חגיגים ועוד 🙂

למעבר לעמוד המארזים המלא לחצי כאן

למעבר לעמוד המארזים המלא לחצי כאן

יש לך שאלות? רוצה להתייעץ איתנו על המארזים? שלחי לנו הודעת וואטסאפ או התקשרי לטלפון 0559167958