לא אחת אנחנו תוהים אילו מתנות מקוריות אנחנו יכולים להעניק ליקרים לנו. ומוצאים את עצמנו ‘שוברים’ את הראש בחיפוש אחר מקוריות ויצירתיות שתכנס ללב.

כמה כבר אפשר לקנות עציץ יפה, סט צלחות ומצעים? או אם אנחנו חלילה מעזים לחשוב באופן אישי יותר. בשמים או ערכות טיפוח הן מתנות נהדרות. אבל הן לא ממש מראות את האהבה, הרגש והערך האמיתי של החיים.

לפעמים הפתרון הוא ממש מתחת לאף שלנו, ובלי שנשים לב, באופן טבעי, לא נגענו בו ולא ראינו אותו. איור משפחה, לדוגמא, הוא רעיון יצירתי למתנה וגם מאד מבוקש בשנים האחרונות. איור משפחתי מעניק את המתנה הגדולה ביותר, זיכרון שנשאר לתמיד. איכותי, מבוצע דרך איור דיגיטלי ואפשר לשמר אותו במגוון של אופציות הדפסה איכותיות.

איור דיגיטלי – איך זה קורה בפועל?

ללא שום ספק, השנים האחרונות הביאו את הדיגיטל לאיכות גבוהה שמאפשרת לנו גם למצוא פתרונות מקוריים למתנות. מעבר לחדשנות הנפלאה שגורמת לנו לרכוש מוצרי גאדג’ט אלו ואחרים או להדפיס על קנבס או בלוקים מעץ תמונות איכותיות. עם השנים הצטרף לו טרנד אופנתי נוסף לתחום.

האיור הדיגיטלי הוא אומנות בפני עצמה. לא מדובר בתוכנה שמאיירת אלא באנשים מוכשרים שמציירים לפרנסתם, וזה מה שהם עושים, גם בדיגיטל. לכן, איורים דיגיטליים הם אומנות, וכאשר אנחנו מעניקים איור אישי לאדם כלשהו היקר לנו, אנחנו מעניקים לו את עצמו, כיצירת אומנות מרגשת.

איורים דיגיטליים בהזמנה אישית הם לא רק מבוקשים מאד, הם נחשבים למתנה המושלמת.

איור משפחתי
ציור משפחתי

לרגע שלא תחשבו שמדובר במשהו שקורה בכמה שניות. כל איור ממוחשב דורש זמן והשקעה היות ומדובר באומנות אישית של ממש. ישנם איורים דיגיטליים לאדם אחד, שניים, או שלושה. וישנם גם איורים דיגיטליים למשפחות גדולות במיוחד ושם כבר צריך להפעיל אפילו יותר יצירתיות.

כאשר אנחנו למשל יוצרים איור דיגיטלי אנחנו מקבלים מספר תמונות, ומאחדים אותן אל תמונה אחת של משפחה מאושרת. זאת עבודה שמושקעת בה יצירתיות רבה, מחשבה, ובטח לפני הכל רצון שהמזמין יהיה מרוצה.

הטכניקה היא די פשוטה. איורים דיגיטליים בהזמנה אישית נעשית לפני הכל בצעד הראשון. השיחה עם הלקוח שאנחנו מקבלים ממנו פרטים. לדוגמא, איפה כל דמות צריכה להיות ממוקמת. האם יש צבעים מסוימים, האם ישנם אלמנטים ספציפיים שהלקוח היה רוצה בתמונה ועדו.

 

איור משפחתי דיגיטלי - ככה זה עובד

לאחר שאנחנו מסיימים לבנות את הסקיצה עבור האיור שאנחנו הולכים להשקיע בו את מיטב היצירתיות, האהבה והמקוריות, אנחנו עורכים את התמונה. מבצעים גזירה, הדבקה, סידור פרופורציות ולא מסיימים עד שאין לנו תמונה אחת גדולה של כל המשפחה המאושרת. את התמונה אנו שולחים אל הלקוח לאישור. רק לאחר שהמזמין אישר את התמונה אנחנו מתחילים באיור האמיתי שלה.

באיור אחד יכולות להיות כמה דמויות שתרצו, יחד עם זאת, מומלץ להתאים את גודל התמונה על סמך כמות הדמויות. לאייר תמונה עם עשרות תמונות ולא להתאים אותה לפרופורציה הרלוונטית לא יראה נכון וטבעי.

אתם שולחים לנו את התמונות אותן תרצו שנאייר ונחבר

איך זה נראה בפועל?

החיבור נראה מאד טבעי כמו שאתם יכולים לראות בדוגמאות המצורפות. האיורים מתחברים לתמונה אחת מושלמת שבה אנחנו שומרים על הפרופורציות ומבצעים חיבור נכון בין כל דמות ודמות.

איור משפחה העמדה

אנחנו מסדרים את התמונה לפי ההעמדה שבחרתם

איור משפחתי

מאיירים, מוסיפים משפט לבחירה, ממסגרים ושולחים אליכם

למה זוהי המתנה המושלמת?

עם השנים חיפוש אחר מתנות הפך להיות פרויקט. בין אם מדובר במתנות עבור חתונות, ימי הולדת עגולים ואירועים אלו ואחרים. כאשר המשאב הטבעי והאמיתי נמצא ממש לידנו. אנחנו.

לכל משפחה יש תמונות ממגוון של אירועים מרגשים בחיים. טיולים, ימי הולדת, טקסי סיום ועוד. יחד אפשר להרכיב זכרונות מרגשים בתוך תמונה אחת. או לשמר זכרון מסוים באיור.

מאיירים מאז מתמיד היו אטרקציה מעניינת. גם בדוכני הרחוב בהם הם איירו אנשים, וגם באירועים אליהם הוזמנו. כל איור תמיד נזכר כמתנה מעניינת ומרגשת שמוציאה את הטוב, המרגש והמחוייך שבאדם.

אנחנו מאמינים במתנות שמביאות איכות, ערך, רגש של אהבה ויצירתיות. ולכן אנחנו גם משקיעים בכל איור ואיור את הרגשות, ואת האהבה שלנו.

מעוניינים לבצע הזמנה של ציור משפחתי כבר עכשיו? לחצו כאן או צרו עמנו קשר בטלפון 0559167958

איור דיגיטלי מתנה

דוגמאות נוספות של ציור משפחה: